Kunstutstilling i stua

Velkommen til kunstutstilling på lavt nivå 🙂

 

 

I dag har vi hatt en skikkelig kosemorgen med lang frokost, sjokolademelk og pusling i heimen. Men hvis man skal ha til salt i maten, kan man jo ikke bare ligge på latsiden heller. Derfor tok vi ark, vann og pensler fatt for å skape vakker kunst for å åpne vårt eget galleri i stua 😀

Lillesnupp lot seg inspirere av det abstrakte, mens plutten tenkte mer kontemporært. Selv holdt jeg meg til det jeg kan best: Kunst på apenivå. For jeg er altså så pinlig dårlig på å både tegne og male, at det er helt rått. Helt greit det, jeg bare dropper å signere bildene våre, så er det ingen som vet hvem som har malt hva 😉

Og med det ønsker jeg velkommen til “Galería de tres monos”

 

 


Oljemaling? Eeeeh nei. Kanskje om 10-12 år 😉

 


Lillesnupp er raus på vannet når hun er i sonen 🙂

 


Pluttisen fornøyd med eget kunstverk. Fun fact: Noen ser ut til å ha arvet fatterns haike-tommel 😀

 


En subliminal kritikk av bruk og kast-samfunnet? Næh, bare en sjiraff.

 


Lillesnupp holder stolt opp et ikke-navngitt kunstverk, men ord som Operasjon eller Dexter kommer jo i tankene x-)

 


11 år siden jeg bodde i Japan og alt jeg husker er hvordan jeg skriver mitt eget navn 😀

 


Sjekk den lystige marsboeren 🙂

 


Ikke fullt så lystig, men viktig å bevise tosomheten. Yin og Yang, om du vil 😉

 


Ferdig med maling, det feires med en smoothie. Nå skal det stilles ut!

 


“Og her kan vi tydelig se at kunstneren lar seg påvirke av stormestere som Renoir og Monet”.

 


Velger seg en favoritt og går tilfeldigvis for sin egen for å øke pris og etterspørsel 😉

 

/ Ha en makaløst god søndag! 🙂

Følg Kunsthjerte på Facebook eller Stem på meg som Folkets Favoritt i Vixen Blog Awards (siste dag med stemming i dag!)

9 kommentarer
    1. Ser veldig kjekt ut☺her på sunnmøre kom endelig snøen vi har ventet på så vi har vært ute å rent kjelke😉vet ikke om det var gøyest for barna eller oss voksne😂😂😂

    2. Så herlige bilder!:D
      Jeg har lik tommel som plutten og har noe som kalles ehlers danlos syndrom (hypermobil type). Kanskje han har noe lignende? Jeg har også problemer med å få ned tørt kjøtt som kylling osv, fordi lukkemuskelen mellom spiserør/magesekk er for slakk:)
      Ønsker dere en super søndag!😃😃

    3. Takker for det! Kan komme fra begge sider faktisk, for både deres farfar og mormor har gode kunstgener, men de har så absolutt hoppet over et ledd i hvert fall 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg