Våknet med en psykopat i senga

I dag våknet jeg på kanskje verst tenkelig vis..

 

closeup of a scary evil clown

 

For vi kan vel alle være enige om at klovner er ganske skumle. Ikke når de spretter rundt og lager ballongdyr, men sånn ellers. Se for deg å gå ned en mørk bakgate og plutselig møte en klovn. Ja nemlig.

Men er det én ting som er skumlere, så er det dukker. Små, livløse babyer med iskalde øyne som stirrer ut i evigheten. Kanskje ikke så skumle når de blir dullet med på høylys dag, men når de ligger helt stille, gjerne i mørket og stirrer på deg som en rusa psykopat, er saken en helt annen.

Og sånn våknet jeg i dag. For ingen hadde fortalt meg at lillesnupp hadde dratt frem alle de gamle dukkene her i huset i går. Og når man har hatt fire barn og ti barnebarn, så har man gjerne en del dukker. Gamle dukker. Skumle dukker.

Og da jeg gikk og la meg sent i går kveld, tenkte jeg ikke over å sjekke området rundt sengen for skjulte farer. Det burde jeg gjort, da ville jeg kanskje kunne spart både hjertet og meg selv for sjokket jeg våknet til i dag.

For det første jeg så da jeg gløttet på gluggene i dag tidlig, fortsatt trøtt og litt i ørska, var dette:

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og disse..

 

Så ja.. Det spørs om jeg noensinne kommer til å få kontroll på hjerterytmen igjen. Jeg tviler egentlig på det.

Men heldigvis skal vi nå gå ut for å ake og leke og komme oss vekk fra huset noen timer, og det burde være mer enn nok tid for en kyndig eksorsist å rense huset før kvelden. Hvis ikke blir det å sove i garasjen i kveld 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Mvh 200 i puls

* Følg Harahjerte på Facebook *

9 kommentarer
    1. Og jeg som trodde jeg var den eneste.
      Jentungen fikk en KLOVN DUKKE av grandtante til jul……….
      Klovn i mørke eller klovn som blåser ballonger spiller ingen rolle. Aldri sett hva som er morsomt med det og som barn hata jeg de mannfolka med påmala fake glis. Eller porselensdukke min farmor ga meg i gave. Grøss og gru.

    2. Kunne ikke vært mer enig! Jeg vokste opp med 4 brødre så jeg slapp det værste, hahaha. Har en datter nå og jeg haer fremdeles både klovner og masker. GRØSS Jeg liker heller ikke filmen Toy Story pga dette. Creepy stuff

    3. Hahaha!!! er så utrolig enig,værste tenkelige måte å våkne på! men igjen med tanken på en sånn fæl klovn da.. usikker på hva som er verst egentlig…..tenk på den, Når voksne folk må kle seg ut og male på et smil, ja… jeg sier ikke mer…
      Trøsteklem sendes over…aner ikke om traumet ditt lindres av noe så enkelt, men men..

    4. Øhhh menneee den dukken nederst der var scary ass. Det ser jo virkelig ut som øynene har blodårer og litt blod som renner ut fra øyet haha 😀 Annabelle!!!!

    5. Haha! Du er IKKE alene! Har vært min store skrekk helt siden jeg som lita hadde et mareritt om at dukkene mine våkna til liv. Dagen etter kastet jeg absolutt alle dukkene mine ned i kjelleren, og de ble ikke tatt opp igjen 😅 mamma er så syk i huet at hun samler på porselensdukker 😣 glad jeg bor for meg selv nå. Har en dukke og den ligger inni et skap et sted, jeg liker ikke engang bamser. På paranoide kvelder alene hender det seg jeg snur bamsen også om den sitter å nistirrer på meg… haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg