Årets beste julegave

Man kan ønske seg mye rart til jul, men som småbarnsfattern er det én gave som topper alt. Og den fikk vi i går.

Pakket inn i en spesiallaget boks eller pose. Klønete satt sammen av to små hender. Pakket inn i mengder med papir, gjerne pyntet med teip, maling og hjerter overalt.

Laget i all hemmelighet av to små hender med ambisjoner, sjel og kjærlighet. Med hjelp fra voksne og hender som ser et mesterverk der andre bare ser emballasje. Et rømmebeger med maling, en dorull med fjær, en ispinne med glitter. Barnas egne gaver fra barnehagen <3

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håndskrevet kort <3

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilke hemmeligheter skjuler du, herr julepose?

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nissemor er her!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Klarer ikke vente!

 

/ Hjertet smelter som smør <3

* Følg Pakkehjerte på Facebook *

9 kommentarer
    1. Jeg er veldig spent på hva morgendagen bringer! I fjor satte jeg nemlig i gang et helt orkester av tårer og snørr når jeg åpnet gavene fra eldste frøkna fra bhg. At en liten hånd full av maling presset ned på et hvitt ark med et fint dikt klippet ut å limt på kan være SÅ fint å få! Jeg lo og gråt om hverandre, prøvde å skylde på at jeg var nylig gravid med nr 2! Nå er jeg ikke gravid, men jeg får en tåre i øyekroken når jeg tenker tilbake!! Det er virkelig de fineste gavene<3 god jul til dere:-)

    2. Ser at det er flere av oss som griner ja. Man kan jo lure på hvorfor for kvaliteten er jo varierende men likevel så er det så innmari rørende og stort at vi får gaver. I år har eldstemann laget gave til bestemor også.. det blir spennende å se den reaksjonen ja..

    3. Det er de aller fineste gavene de som barna har brukt masse tid, tatt seg flid og hatt mye tanker bak om hvordan de skal bli. De begynner å bli en liten samling her av flotte lykter, juletrepynt, papptrær og lignende Og alt tas frem hvert år og får hedersplass 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg