Start uka med et smil :-)

Gooooood mandag morgen! På tide å sparke i gang en kliss ny uke med en artig liten snutt, og starte uka med et smil 🙂

 

Ikke at man egentlig trenger det, for på lørdag er det julaften og hvem trenger vel mer enn det for å smile? Men det skal du få, okke som.

OBS: Før du trykker på play, husk den scenen i Snøfall der Trixter lå og sparket i søvne.. Jeg sier ikke mer 😉

Men uansett om du har sett Snøfall eller ikke: Hvis ikke stakkars Bizkit “The sleepwalking dog” får deg til å trekke bare bittelitt på smilebåndet, ja nei, da bør du snarest ta en telefon til fastlegen for å sjekke allmennhelsen, hehe.

 

 

/ God ny uke! 🙂

* Følg Bizkithjerte på Facebook *

11 kommentarer
    1. nehei, basert på hva da? Sier ikke at du tar feil altså, men noe slags bevis hadde vært fint. For meg ser det bare ut som den løper i søvne, ikke helt ulikt slik jeg seøv oppfører meg om natta, haha!

    2. Se svar til Trude. Og gjerne, kan du utdype? Hva er galt? Hvordan kan du se det? Er det alvorlig? For meg er det som p se meg selv om natta der jeg vaser rundt i søvne, hehe. Teo ligger ofte og sparker og småbjeffer i søvne, visste ikke at det var symptom på noe.. sikker på at dette atemmer altså? Hadde vært fint å få litt bevis på bordet så kan jeg ev fjerne videoen. Hvis den mot forrmodning skulle være syk, får jeg vurdere å fjerne snutten 🙂

    3. Åh, denne var det snakk om for en del år siden da den kom og den gjør meg bare trist, for hunden er ikke frisk og derfor ‘løper’ den så hysterisk som her; hadde den bare drømt, hadde det ikke blitt så ekstreme bevegelser. Mener det var snakk om enten epileptiske spasmer eller noe annet med hjernen som han hadde problemer med og derfor oppførte han seg slik. Jeg husker dessverre ikke, men det hang fast ved meg at hunden dessverre ikke er frisk, så da klarer jeg ikke synes det er morsomt. Ikke meningen å være en debbie downer, da!

    4. Åååååh, det var ikke bra! Trodde bare den led av det samme som meg jeg: Særs urolig sovehjerte. Teo ligger jo ofte også slik og sparker eller bjeffer i søvne, vel ikke riktig like drøyt da, men tenkte det var noe sånt.

    5. For meg ser det absolutt ut som en hund som løper i drømme☺ Ser ikke noe sykt hos den hunden. Minner ikke om de epileptiske anfallene jeg har sett🤔🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg