Bading i desember

Du vet sånne ideer som er utrolig mye bedre i teorien enn i praksis? Dette er en sånn 😉

Rett før helgen hadde vi min nest eldste bror på besøk, og som seg hør og bør når brødre møtes, endte det selvfølgelig i en idiotisk utfordring. Og det verste av alt: Det var min idé!

For i frykt for at han skulle komme opp med en overraskende utfordring i løpet av kvelden, tenkte jeg at det var like greit å bare kuppe hele prosessen og utfordre ham først. Og sånn ble det at fredagen startet med et morgenbad! I havet! I desember!

Enhver utfordring må ha en seierherre og vi fant ut at vinneren ville bli den som best klarte å synge Glade Jul underveis i badet.

Slik gikk det.. 😉

 

 

Ja vel, så tapte jeg kanskje utfordringen så det sang, men samme det: Kommer ikke til å bli trøtt før langt uti 2017 i hvert fall, haha!

 

/ Ha en forfriskende ny uke! 🙂

P.S. På et tidspunkt i videoen sier jeg “døvt og idiotisk”. Det er ikke et stikk til hørselshemmede, bare en gammel uvane. Beklager det, prøver å skjerpe meg 🙂

* Følg Badehjerte på Facebook *

13 kommentarer
    1. haha – legendarisk bror … utrolig nok ble jeg ikke dausjuk av det. Men det var som vi snakket om, det ser nesten varmt og godt ut. Hadde gjort seg med litt snø og is altså.. vi får ta ei økt til litt lenger utpå vinteren 😀 SnowChallenge….

    2. Ja, det er noe i det at det er en forskjell på forventning og virkelighet i enkelte sammenhenger (noe jeg kjenner ganske mye på i eksamensperioden hvor forventningen tilsier at det å bruke all sin tid på å skrive om ting som jeg selv har valgt (altså fagene) fordi de er interessante, i praksis betyr enorme mengder med kaffe, en del skriving – og enda flere frustrerte tårer).

    3. Hmmm…. rett og slett herlig.
      Fra en erfaren isbader, som bade hver uke i sjøen. Ha på ullsokker eller neoprensokker, så slipper du å bli så kaldt på tottelottene. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg