Godteri på senga!

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Det er bursdag! 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jepp jessør, i dag feirer yours truly 35 år, så i dag startet dagen med godteri på senga! Hvorfor kan ikke hver dag starte sånn? Våkne til store klemmer, pakker og godteri – for en luksus! 🙂

 

Kort, gaver, pysj og kos – Hva mer kan man ønske seg 🙂

 

Ja vel, så er ikke akkurat 35 det nye 17, men samtidig… 35 er vel ingen alder? Tenk hvor lenge det egentlig er!

Man husker jo ikke stort fra de første ti årene av livet uansett, og det føles som eeeevigheter siden Lillehammer-OL, åpningen av TV2 og første gangen jeg smakte taco. Berlinmurens fall husker jeg ingenting av, og da var jeg tross alt 8 år. Super Mario Bros 3 husker jeg derimot veldig godt!

Det fikk jeg til 10-årsdagen i 1991, samme dag som vi hadde danseoppvisning. Jeg danset polonese med en hatt som muttern hadde laget til meg. Jeg husker godt de danseoppvisningene. Svinge seg med jentene og ha det som plommen.

Nå er jeg derimot overlykkelig hvis jeg kan få slippe å danse og heller heie på barna som svinger seg til de fortryllende stemmene til tvillingparet fra Trofors 😉

Normalt sett ville jeg tenkt at det er skummelt og litt uggent å bli eldre, men herregud: 35 er jo bare halvveis til 70 og hvis jeg kan være like awesome som mamma, pappa og Lilli Bendriss når jeg bikker 70, ja da er det helt greit 🙂

Og uansett: Jo eldre man blir, dess større kake trenger man for å få plass til alle lysene 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Hipp hipp! 🙂

* Følg Bursdagshjerte på Facebook *

22 kommentarer

Siste innlegg