Når melka gjør deg glad

Den følelsen når melka går ut på bursdagen din!

 

 

Når du vet at du bare er én sur melkeskvett unna pakker og ballonger. Er det bare jeg som elsker den følelsen?

Det er nesten like magisk som når årets første melk med julemotiv treffer hyllene. Eller når han fjøsnissen dukker opp på TV2. Enda en liten stund igjen, men du vet at det nærmer seg og det begynner å boble og sprette i magen. Snart bursdag, snart jul!

Den følelsen er helt fantastisk og like spennende nå som da man var 10 år. For en skvett med melk er jo ikke akkurat hermetikk, så når du ser bursdagen din på melkesnippen, da vet du at det virkelig begynner å nærme seg 🙂

 

 

/ Hipp hipp, bare 3 dager igjen 🙂

* Følg Bursdagshjerte på Facebook *

29 kommentarer
    1. Følelsen blir ikke helt den samme når man bruker laktosefri melk. Med mindre man starter nedtellinga utrolig tidlig, da.

    2. Åh, jeg viste ikke at to av mine favoritter har bursdag på samme dag! Guttungen fyller 3 år på fredag også 🙂 Vi føler han har absolutt alt han trenger og vi vet huset snart fylles med gaver. Men! Har du kansje et genialt gavetips? 😉

    3. Det er ikke bare du som gleder deg over sånt! Jeg kjøpte kaffe til jobben i dag, og trur’u ikke den er best før bursdagen min (utpå våren til neste år, rett nok, men allikevel)! Jeg kjenner følelsen.
      Gratulerer med dagen på forskudd, forresten!

    4. Du er skorpion altså:) De er mystiske,har sterk intuisjon,lojale mm. Men nåde den som er slem mot skorpisen,den hevner seg dobbelt opp,stikker med sin giftige brodd til gangs :p Hilsen 14.november:)

    5. Jeg ser også på datoen på melkekartongen på samme måte, men jeg blir stortsett skremt over hvor fort tiden går. En varm sensommer dag hvor melka plutselig går ut 1. september, og det er jo høst, så da betyr det at sommeren er slutt. Eller en melk som går ut etter noe du har gledet deg til, som da betyr at den turen/opplevelsen allerede har vært og er over.
      Kanskje jeg må prøve litt mer av din positive glede over melkekartongen, for min hørtes bare negativ ut nå;)

    6. Gratulerer med dagen på forskudd 😊 Jeg har bursdag 27.. November er en fin mnd å ha bursdag i. Spesielt når man er over 20 😂

    7. Trodde SERIØST at jeg var klodens eneste som gleda seg over å se bursdagen sin på melkekartongen. Eller når de sier min dato på nyhetene og sånn! Stor fan av bursdager!! Kult innlegg!!

    8. Jeg bruker også å bli gira for bursdagen på melkekartongen!
      Men et lite tips til.. dere har jo i oktober gått igjennom kjøttfri måned, og da tenkte jeg å opplyse om en ting angående Q-melka 😀 Q meieriet baserer seg kun på store gårder, mens Tine har hente plikt til alle gårder i alle kroker og kriker av landet. Oppfordrer derfor å kjøpe tine ovenfor Q-meieriet, for å forhindre videre nedskjæring av et allerede uttynnet gårdsbruk 🙂 tenkte bare å tipse, siden det ikke er så mange som faktisk vet dette 🙂

    9. Jøss, dette var jo stikk motsatt av all propaganda jeg har hørt om Tine vs Q de siste årene. Der er det Tine som fremstilles som den store stygge ulven, med stordriftsfordeler som presser Q ut av hyllene etc etc. Kjeltringer alle mann, si 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg