Tidenes rareste fest!

Du vet det blir en bra kveld når du møter Lilli Bendriss på vorspiel.. 😀

 

 

I forkant av festen hadde jeg hørt mye rart om Se&Hørs kjendisgalla, men at det skulle være inn i hampesvarten mange rare kjendiser samlet under ett tak, trodde jeg nesten ikke var mulig.

Jeg mener, når du blant annet møter Øyvind Blunck, Caroline Berg Eriksen, Jan Thomas, Lilli Bendriss, Thomas Hayes og Sven Nordin bare på vorspielet, så skjønner du at det blir litt av en kveld 😉

For fy dæven.. Jeg vet ærlig talt ikke helt hva jeg har vært med på, men fytti hæljeroa, det der var lett tidenes rareste, morsomste og beste fest. Jeg mener, hvor ofte får du anledning til å highfive Tor Endresen, skåle med Herman Flesvig, dele partytaxi med Lise Karlsnes og rocke på nachspiel med Sandra Borch.

Men ja.. det ble sent. Og vi startet tidlig, så i dag er pappa redusert. Så nå er det ikke større planer for kvelden enn å ringe min kjære “+1” (brodern) for å ta en siste oppsummering av gårsdagen, før det er rett i badekaret for en skakkjørt kropp.

Men i morgen er det opp og hoppe og dose på for fulle mugger, slik at man med litt hell og lykke kanskje blir nominert til Årets Blogger også neste år, for en for er det én ting som er sikkert: Den festen skal jeg være med på igjen!

Men først: Skumbad 😉

 

 

* Følg Bendrisshjerte på Facebook *

3 kommentarer
    1. oh yess .. det var festen sin det 😀 du får JAGGU se å bli nominert neste år også – jeg skal gjøre mitt beste selv, men tror det skal et bittelite under til for at jeg noengang blir noe annet enn +1 i denne sammenheng 😀
      Du glemte forresten Nils Vogt, Jan Thomas, John Carew etc etc …. eller vent nå litt… Carew var kanskje bare på etterfesten han? hmm… og Mia da … kjære Mia Gundersen 😀 takk for seg 😀

    2. Artig å kunne lese om hvordan du hadde det for oss som boikotter Se & Hør og 😉 Synd du ikke vant, men det går jo flere tog. MIN stemme fikk du i hvert fall 🙂

    3. “Fytti Hæljeroa” Der hørtes du ut som en vaskeekte Vestfold..ing? Vestfoldværing?
      Som innflytta Bodøværing i Larvik er det veldig morsomt og bli kjent med disse frasene og måtene og uttale ting og steder på. Skjønt, som Nordlending har man kanskje ikke helt rette ræva til å fise høyst med, men jeg påberoper meg retten. Syns i grunn dialekta i Larvik bare er sjarmerende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg