Voksenkos på senga

– Du..?

– Ja?

– Ta av deg, boksern a.

– Seriøst?

– Ja, kom igjen, vi kjører på.

– Hæ? Allerede..? Okei!

 

man in bed with naked torso holding a cup

 

Det er mandag morgen, klokken er 08.40 og her ligger jeg på senga uten klær. Det må være en drøm. Men neida. Jeg rekker ikke å få av meg klærne før hun begynner å tafse. Først litt forsiktig, deretter mer bestemt.

Jeg stirrer i taket og later som ingenting. Jeg vet ikke hva jeg hadde forventet, men jeg har jo akkurat våknet og hun har veldig kalde hender.

Jeg skal spare dere for detaljene, men la oss bare forsiktig si at 10 minutter senere var jeg påkledd igjen og med et stort smil om munnen.

Jeg så ut vinduet, det var en nydelig høstdag. Jeg så på klokka, den var 08.50. FOR en start på uka!

Jeg satt meg i bilen og følte meg lettere enn på lenge. Som om en elefant hadde hoppet av skuldrene mine. Dette var akkurat det jeg trengte nå, dette kunne vi absolutt gjort oftere.

Hvem hadde trodd at en liten kontroll hos legen kunne være så befriende 🙂

 

/ God ny uke!

* Følg Ballehjerte på Facebook *

7 kommentarer
    1. Fantastisk 😛 hehe
      Skulle ønske det var slikt her også om morgen, men jeg er dessverre oppe før fuglene om morgenen så her nyter jeg en stille å fredelig morgen hverdag, må bare lære meg å drikke kaffe 😛 Så kan jeg ta en kaffe kopp med meg ut på trappen å se på den fantastiske himmelen det er 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg