Bursdagsshopping med storebror

I morgen har lillesnuppa bursdag, og i dag har jeg gitt storebror en skikkelig artig utfordring. For vi har ikke kjøpt gave enda og det tenkte jeg at HAN skulle få lov til å stå for!

 

jack russell dog as a surprise, singing birthday song like karaoke with microphone ,behind funny cake, wearing red tie and party hat , isolated on white background

 

Vi setter oss bare i bilen og kjører mot Larvik, så tar vi det derfra. Jeg har ikke tenkt til å legge noen føringer, men bare la ham kjøre løpet. Hvis han ikke har noen sterke meninger, suser vi på et kjøpesenter der mulighetene er mange, men for min del kan vi like gjerne kjøpe en palme på Plantasjen som en grillpølse på Shell. Det får bli opp til ham.

Men klart, et visst budsjett må vi jo ha, for han kan jo ikke kjøpe en fullblods veddeløpshest heller, men sånn bortsett fra det, er det fritt vilt. Og helt ærlig vet jeg ikke hvem som synes dette er mest moro, for jeg er skikkelig spent på hva han finner på!

Jeg skal la ham stå for valg av butikk, om det blir mat, klær, leker eller hva enn han måtte komme opp med. Da jeg nevnte det for ham til morgenen, svarte han raskt at han i hvert fall ville kjøpe sushi, så det er absolutt grunn til å være spent, haha!

Så nå blir det å komme seg ut av joggebuksa og ut i bilen, for en aldri så liten oppdagelsesreise. Dette blir gøy! Nytt innlegg med gaven/gavene kommer selvfølgelig i kveld. Så krysser vi fingrene for at det verken blir sushi eller veddeløpshest 😉

 

Happy laughing little girl, adorable toddler in a colorful party dress, holding many birthday presents, opening boxes decorated with ribbon and bow, excited to celebrate a family holiday

 

/ Road trip!

* Følg Bursdagshjerte på Facebook *

2 kommentarer
    1. Wow 2år allerede!:)
      Hvordan tar plutten det når lillesøster får gaver? Får han også en liten trøste gave eller ingenting?
      Bare vet at noen barn forstår ikke denne greia med å gi og blir lei seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg