Who the fuck is pappaen til Stian?

Jeg tenker meg ikke alltid sjeldent om før jeg prater. Oftest går det ganske greit, men noen ganger kommer det helt feil ut og kan potensielt føre til ganske beklemte situasjoner. Slik som i dag.

Vi hadde akkurat vært i barnehagen og hentet barna. På vei ut porten sto det to jenter og heng nede ved gjerdet. Da jeg lukket porten bak meg, så hun ene på meg med et mysende blikk.

– Duuu? sa hun.

– Ja? svarte jeg.

– Du ligner på pappaen til Stian, fulgte hun opp.

Og siden jeg var i et lett og lystig humør over å se barna igjen og fordi det var fredag og alt, fyrte hjernen av et raskt svar før jeg rakk å stoppe den:

– Å jasså? Haha, ja ja, hvem veit, kanskje jeg er ER pappaen til Stian! Bahaha, snakkas!

Så gikk jeg glad og fornøyd ned til bilen. Og det tok meg vel kanskje rundt 10 sekunder før jeg innså: Åååh… det var kanskje ikke så lurt.

 

 

For hva kommer til å skje nå? Hun kommer til å stå der og gruble og vente til pappaen til Stian kommer. Og da kommer hun til å fortelle ham at det var en mann innom tidligere som lurte på om kanskje han var den egentlige pappaen til Stian..

Og vel, da kommer jo den familiemiddagen til å være ødelagt, haha!

Så da får vi bare håpe at moren og faren til Stian har et bunnsolid forhold, ellers kan de folka der går en interessant helg i møte 😉

 

/ Sorry borry, glemte visst å tenke oss om her borte 😛

* Følg PappaentilStian på Facebook *

2 kommentarer
    1. Hei. Takk for flotte innlegg hver dag👏👏👏
      Lyst til å gi deg og Konatil en utfordring.
      Det skrives så mye om alle stygge kommentarer og nettroll. Utfordringen er,slå det negative ned og
      Publiser de hyggeligste kommentarer dere har fått.
      God hælj💖🙋

    2. Hei!
      Det kan hende at jentene i barnehagen hintet til bøkene om Stian? Det er en bokserie som er skrevet av Jørn Jensen om en gutt som hete Stian… og ja.. du ligner litt på pappaen til Stian 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg