Den smeltende kofferten, del 2

Da jeg skrudde av lysene for å gå til sengs i går kveld, tok jeg en siste titt på hjørnet der kofferten og sekken min har ligget siden onsdag. Der de har ligget og skapt rot og dårlig stemning. Men nå: Helt rent. Jeg smilte fornøyd og tenkte ikke mer over det. Flinke mannen.

Det var ikke før jeg sto opp i morges, fikk meg en kopp kaffe, tasset ut i stua, satt meg i sofaen for å se litt barne-tv med barna og sjekke snapchat-storien til frua at det gikk opp for meg…

 

(fra @umulius82 på Snapchat)

 

 

Og der lå de fortsatt!! Altså, er det mulig? Kjære hjerne, er du seriøs?!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

For da jeg skrev innlegget om at kofferten var i ferd med å smelte inn i omgivelsene, måtte jeg flytte på sekken og kofferten for å få photoshoppet et bilde av gangen. Derfor slang jeg dem bare ut i stua, for jeg skulle jo ta det med én gang uansett.

Meeeen, så gjør man ditt, så gjør man datt og vips så var kofferten blitt en del av stua! Hahaha!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Det verste er at jeg helt seriøst ikke tenkte på det ÉN eneste gang i hele går, selv om jeg var hjemme stort sett hele dagen og helt sikkert har måttet tråkke over kofferten ved flere anledninger.

Om ikke annet, så har dette i hvert fall fått meg til å innse at “Smeltende koffert”-syndromet faktisk er et problem. Enten det eller så tror jeg kanskje jeg må gå barneskolen om igjen, for selv om dette bekrefter teorien om at ting kan smelte inn i omgivelsene, så kan jeg ikke annet enn å begynner å betvile egen intelligens 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Skjerpings hjerne, skjerpings

Les det første innlegget: “Når kofferten smelter inn i omgivelsene”

* Følg Kofferthjerte på Facebook *

6 kommentarer
    1. Haha😂 Hvilket stjernetegn er du født i? – fiskene?? Det er jeg, og “fisker” er visst både distré og vimete, så det skjuler jeg meg bak😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg