Jakkeflørt og konkurranse

/ sponset innlegg

Dette innlegget ble visst ikke helt som jeg hadde sett for meg.. For egentlig skulle det bare handle om at jeg har fått gleden av å avholde en konkurranse der fem av dere vil stikke av med en kliss ny, valgfri høstjakke – samt gi dere en rabattkode som kan brukes i hele nettbutikken til Brandsdal of Norway.

Men da jeg tok med Christina for å ta noen passende bilder av de fine klærne, gikk det ikke helt som planlagt. For jeg hadde sett for meg en litt klassisk “poserende blogger”-stil, med litt trutmunn og kanskje en veskehund. Også hadde jeg helt glemt at Christina er minst like barnslig og fjollete som meg..

Brått var det som skulle bli en seriøs fotoshoot, blitt til en lekestue for to 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Skalljakke “Terne” fra Brandsdal)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Strikket genser “Terry” og vattert jakke “Hauk” fra Brandsdal)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Anorakk “Geilo” fra Brandsdal)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

( Skalljakke “Gaupe” og fleecegenser “Rugde” fra Brandsdal)

 

Det er rart med det, for selv om vi jobber sammen, bor sammen og er sammen stort sett hele tiden, så blir vi liksom aldri lei. Men det er lett å glemme seg bort i en i en travel hverdag som småbarnsforeldre, og da er det så utrolig trivelig å se at alt vi trenger er fem minutter for oss selv, for å bli som to nyforelskede fjortiser igjen.

Så ble det kanskje ikke de flotte, seriøse poseringsbildene jeg hadde sett for meg, men samme det – vi fant da tross alt kjærligheten 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

20 % PÅ ALT OG VALGFRI HØSTJAKKE TIL 5 HELDIGE VINNERE!

Nå som høsten har slått til for fullt, frister det kanskje med noe nytt og varmt i skapet? Akkurat nå får du 20 % på hele nettbutikken til Bransdal of Norway! De har veldig mye bra til en billig penge, selv har jeg blant annet fått meg flere nye favoritter i jakkeskapet.

I tillegg til et stort utvalg jakker, har de alt man trenger av bukser, gensere, undertøy, treningsklær og mye mer, og alt til en billig penge!

Bruk rabattkode PAPPA20 ved bestilling, så får du 20 % rabatt oppå de allerede lave prisene (gjelder kjøp over 399 kr). Goooood stemning!

–> Gå til nettbutikken

 

 

Hvis du synes lave priser + 20 % rabatt ikke er nok, hva med å vinne en jakke? Alt du trenger å gjøre er å klikke på linken under og legge igjen navn og e-postadresse, så er du med i trekningen. Fem vinnere stikker av med en valgfri høstjakke!

Men raska på: Konkurransen avsluttes allerede førstkommende onsdag (12. okt).

Lykke til!

–> Klikk her for å delta!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Happy wife, happy life 😉

–> Sjekk ut Brandsdal of Norway på Facebook <–

39 kommentarer
    1. Krysser fingrene for at jeg er heldig å vinner 😊😊😊 Etter vektnedgang på nesten 50kg så trengs det ny jakke til vinteren 😊😊😊😊

    2. Håper at jeg vinner. Trenger en ny høstjakke og det er ikke så enkelt når jeg har redusert inntekt pga oljekrisen. ☺

    3. WOW! 50 kilo?! Og her har jeg liksom vært så stolt av meg selv som tidligere i livet har gått ned i underkant av 20. Damn, baby girl! Tar av meg hatten 🙂

    4. hepp hepp … oppdrag fra selveste Einar Ø. Brandsdal (driftig fyr). Men du, denne rabattkoden din “Pappa20” gir altså 20% rabatt. Hvordan går det hvis man prøver seg på “Pappa30” eller “Pappa40”? 😀

    5. Fine jakker! Håper jeg kan vinne en ny jakke til mannen min som så og si aldri kjøper seg nye klær 😳(Det må jeg gjøre til han 😂)

    6. Tusen takk. Jeg fikk bestilt meg litt til vinteren og fikk 240,- i rabatt. Håper selvsagt også at jeg vinner.
      Flotte bilder forresten, jeg liker disse mye bedre en katalogbilder 😉 🙂

    7. Dette ble jo helt supre bilder 😍 Håper jeg vinner, slik at jeg er godt kledd for den nordnorske høsten og vinteren 😄

    8. (Glemte å skrive navnet mitt, så jeg poster et nytt innlegg)😄
      Bildene ble jo supre, men dere er jo et herlig par da 😍 Håper å vinne slik at jeg er klar for den nordnorske høsten og vinteren 😄

    9. Digger bildene, hærlig! 😄 Ønsker å vinne da jeg har får fått shoppestopp av gubben (han får ikke klage denne gangen om jeg får noe nytt i skapet!😉) og ikke minst, det er Brandsdal! 😍

    10. Fine bilder,godt med en motsetning til de kjedelige vanlige bildene man ofte ser! Men jeg må likevel få håpe at dere i 2016 ikke fronter ekte pels, og at det bare er fusk 🙂

    11. Måånga, måånga år sedan jag haft jacka på vintern .. men efter att ha gått ner 70 kg på lite över ett år så tänker jag att: FAN, nu är det dags.. Men klädbudgeten är som man kan tänka lite stram just nu. Har inte så mycket som passar.. Så det här vore ju verkligen guld! 😀
      Tack för en bra tävling Mr! 😛

    12. Jeg tenkte å melde meg på konkurransen om jakke, helt til jeg tok en opptelling og fant ut at jeg har fem vinterjakker allerede:-) Men så kom jeg på at jeg har en bestevenn som har brukt samme jakke i flere år nå. Så da melder jeg meg på, og håper å kunne gi bort premien hvis jeg får den:-) Håpefull hilsen og high five fra Nina

    13. Juhuuu! Hadde vært perfekt gave til mannen som mangler vinterjakke, når vi feirer 17 års jubileum nå i oktober 💜

    14. Nå sitter jeg og smiler for meg selv, dere er så søte! Jeg trenger sårt en vinterjakke, har flytta fra Oslo til ‘landet’, og har bare ytterklær som passer til en tur på løkka, hehe. Ha en fin kveld videre!

    15. Haha, kjenner den følelsen! Da vi flyttet hit, hadde jeg også bare ubrukelige byjakker, men her på landet kan man kle seg så varmt man bare vil vettu 😉
      Lykke til!

    16. Syns eg fortjen ny jakke sia eg det siste året har gått opp en klesstørrelse..Ikke vil kiloan av heller. Eg skyld på alder ( 45 ) og dermed dårligere forbrenning, men det kan og ha med Pias belønningssystem å gjør ; så flink du har vært som har sykla på butikken ( 785 m, iflg Endomondo ) og forbrent hele 85 kcal ( også iflg Endomondo ) – da har du jo fortjent en iskaffe, nutrilettbar, sjokolade, gresk yoghurt , smurte lefser osv..😂

    17. Jippi jeg vant!!!🎈🎈
      Meeeen… jeg svarte på e-posten og gjorde som beskrevet og så hørte jeg ikke mere?!

    18. Og i dag fikk jeg endelig svar på at en flunka ny og fin jakke var på vei hjem til meg😊 De hadde vært syke på kontoret 😝Shit happens!
      God helg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg