Min nye spanske flamme

Vi hadde egentlig tenkt til å ta flyet hjem på onsdag, men nå er jeg ikke så sikker lenger…

For jeg har blitt forelsket. Joda, jeg er fortsatt glad i Christina altså, bare ikke på den måten. For dette… dette er noe helt annet. Jeg får sommerfugler i magen, det kiler i nakken og jeg rødmer i kinnene, bare jeg tenker på deg. Min kjære lille kokos-is <3

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Altså, hvor skal jeg starte? Se for deg Sølvguttene rullet inn en tacolefse, gratinert med ost og englehår. Tenk duften av en enhjørning marinert i stemmen til Sissel Kyrkjebø. Og det er bare fornavnet.

Takk og lov for at isen er veggisvennlig, for det gir oss flere dager til å nyte vår nyvunne kjærlighet. Men likevel vet jeg ikke om det er nok, for det er nå bare få dager igjen til avreise. Hvem vet når vi kommer tilbake? Bare tanken på å reise fra min søte ferieforelskelse gir meg kjærlighetssorg. Og det passer jo fint, for da kan jeg gå og trøstespise is 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ I´m in love with the coco <3

* Følg Kokoshjerte på Facebook *

18 kommentarer
    1. Digger din velutviklede evne til å
      beskrive ditt forhold til en is.
      Ser allerde fram til din beskrivelse
      av kjærlighetssorgen😁

    2. Ooooh yes! Kolbotn-mann som jeg er, har jeg selvfølgelig tatt Kulinaris til mitt bryst for lenge siden, synes bare denne kokos-isen var hakket raffere. Men klart, jeg kan gi dem en ny sjane jeg. Eller to. Eller førti 😉
      Personlig kulinaris-favoritt: Lakris-isen! Ooooh lord <3

    3. Føler deg!! Har et lignende hett kjærlighetsforhold til en sitronis jeg bare får tak i i Portugal..Det er det første jeg bestiller når jeg kommer dit. Og nå er det lenge siden jeg har vært der!
      Men vi lager en akseptabel versjon hjemme. Har prøvd oss frem med isoppskrifter, og endelig funnet frem til en variant som i alle fall ligner…

    4. Åh… kokusis, Roma, ved Trevifontenen, en liten gelatoisbar. Fantastisk. . Og Lakrisisen med biter av lakris, søt eller salt. Elsk sier jeg✌️️👏😘 så hærlig at du beskriver isen så inderlig. Vi er på nett. Som en lang orgasme her….. ikke feik, 🙈🙊

    5. Hahaha! Bare jeg som er paranoid for ting som ikke er lov når man plutselig må kutte ut en viss type mat. Men oftest ganske lite kjøtt i is ja, haha! Selv om det jo finnnes mange oppskrifter på bacon-is der ute 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg