Dårlig karma og kaffe overalt!

Jeg har alltid sagt at jeg heller vil dø enn å gå to ganger. Det var inntil i dag…

 

For jeg har alltid vært en sånn fyr som bare går én gang. 17 bæreposer? Challenge accepted! Jeg bærer meg heller halvt i hjel med ett barn på hver arm, en bag over hver skulder, to bæreposer hengende fra kjevene og Teo balanserende på hodet, fremfor å gå to ganger. Og det har alltid fungert helt utmerket, men det var vel alltids bare et spørsmål om tid før det skulle loke seg helt. Og det gjorde det i dag.

På vei opp trappa med hendene fulle av ett stykk livsviktig mac som også fungerte som et brett til å bære både kamera, ekstra objektiv, headset, lommebok, briller og viktige papirer på. I tillegg til en stor kaffekopp full av glovarm kaffe.

Fra fingrene dinglet nettbankkalkulatorer og andre småting jeg måtte ha med meg opp. På skulderen balanserte telefonen klemt opp mot øret mens jeg pratet med min agent i Nettavisen. Hun kan ikke ha forstått stort da hun midt i en setning ble avbrutt av en rekke høye smell og en en lang rekke særs ufine banneord.

For plutselig lå jeg der. De forræderske sokkene hadde bestemt seg for å gjøre mytteri og lot meg falle som en brisen giraff på skøyteisen. Og mens jeg lå der og badet i en innsjø av nytraktet kaffe, innså jeg at noen ganger kan det muligens være greit å gå to ganger…

Kamera, mac, papirer, absolutt alt – helt marinert i kaffe. Fun fact: Visste du at kaffe faktisk kan hoppe hele 2 meter opp i været? Det vet jeg nå. Nok sagt.

På den annen side: Nå kommer i hvert fall både trappa og hjemmekontoret til å lukte nytraktet kaffe en god stund fremover. Det er jo fint 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Å ja..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En liten innsjø av kaffe? Jammen så fint da.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er jo helt perfekt!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og jeg bare: <sett inn valgfrie fy-ord>

 

/ Håper du hadde en bedre start på dagen 😉  

* Følg Kaffehjerte på Facebook *

5 kommentarer
    1. Latmannsbør.. Been there, done that! Man lærer dessverre på den harde måten at man helst bør gå flere ganger.. 🙂

    2. Jeg går heller aldri to ganger! Fryktelig irriterende når man mister noe i gulvet, eks en liten ting av alle tingene man har med seg..kan vær himla vanskelig å plukke opp, selvsagt uten å sette fra seg resten av lasset *må for all del ikke sette fra seg noe*..Ender ofte med at man havner litt skjevt og mister noe fra den andre sida, og når en prøver å redde noe, så ramler liksom bare alt ned…. men ingen stess det! Trenger bare gå ei gang altså

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg