Et blondt øyeblikk

Vi sitter i stua og spiser frokost. Klokka tikker av sted og plutselig spretter jeg opp av sofaen:

– Oj dæven, vi må jo sende melding til barnehagen om at barna blir hjemme i dag!

– Eh.. Peter?

– Ja, altså har du gjort det allerede eller skal jeg bare –

– Peter…

– Ja?

– Seriøst? Du har glemt hvorfor barna er hjemme i dag, du?

– Hæ? Nei! Det er jo fordi vi skal på møte og de skal være sammen med mormor og bestefar og-

– Men Peter…. Det er jo planleggingsdag.

– Ja, men… åååh, sånn ja. Søren.

 

Beautiful and pensive young woman thinking. Isolated on white background. Looking up at the sticky note with question mark on her forehead.

 

/ Når hjernen har tatt helg.. 😉

* Følg Blondehjerte på Facebook *

8 kommentarer
    1. Du har i vertfall hatt ett øyeblikk… 😂
      Hos meg e det tomt… Tomt så i snopeskålå te ei høygravid ferm kvinna med trillingar på vei…
      Tomt så hovudet te ein børsmegler midt i krakket på Wall Street ..
      Så tomt at at bunnen har blitt lokket…
      Men plutselig, går eg på ein smell, Mini’en slår på afterburn’en ellår rett og slett trør eg inn i eit inspirasjonsfullt øyeblikk … 😃😃
      Vil eg tru…
      God helg… 😃😃

    2. Neeeeeiiiisda! Jeg vil heller si at du var påslått. Pappapåslått, våken og på alerten!
      God helg 🙂

    3. Det er fredag,det er lov å være litt tom i knollen.Du henter deg fort inn igjen😊 STAY COOL 🤓🤓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg