Min lille paparazzi

Frem til nå har jeg trodd at jeg var den eneste i familien som har blitt en anelse yrkesskadet av bloggen, men da vi lagde frokost i dag skjedde det noe rart. For akkurat da Christina skulle til å rydde inn posen med tørket aprikos fra kjøkkenbenken, fikk vi plutselig protester:

– “Nei mamma, vent litt.”

Uten helt å vite hvorfor, satte hun posen tilbake på benken. Sekundet senere lyste hele rommet opp. Vi snudde oss rundt og der sto plutten og knipset i vei med pappas kamera! Så tasset han videre og knipset et par bilder til, før han så seg ferdig for dagen, godt fornøyd med eget arbeid.

Og da jeg sjekket kameraet etterpå, fant jeg en aldri så liten samling med blinkskudd fra den gryende fotografen. Så med det, mine damer og herrer, la meg presentere pluttens første bildegalleri fra morgenkvisten i dag 😀

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Muttern og Jakob i skjønn forening 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aprikos i soloppgang 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kryddertyv tatt på fersk gjerning.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fattern fra froskeperspektiv.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Bilder selges hbo 1 million dollars 😀

* Følg Paparazzihjerte på Facebook *

8 kommentarer
    1. Haha!! Han er best! Och var tacksam – han gjorde inte som Talibarnet och fotade mammans skinande bakdel när hon sov och väckte dig med att trycka upp bilden i ansiktet på dig!! Den skräcken let me tell ya 😂😂 Men vänta du bara… Snart så 😜

    2. Fantastisk blogg du har, men har også en liten klage på et innlegg angående “meningstorget” Jeg har ikke kommentert det før, for måtte jo vite hva jeg snakka om før jeg kritiserte.. Og nå har jeg etter haugevis med undersøkelder og tid foran skjermen, tjent min første femtilapp!! Tror ikke landets kuleste pappablogger håver inn til salt til maten her.. Og ikke jeg heller mer.. Tar meg heller en tur ut for å samle flasker da altså.. Beklager kritikken men ble skuffa der gitt.. Sånn bortsett fra det er bloggen veldig troverdig og hyggelig lesing:)

    3. Hallois! Takk for fin kommentar 🙂 Ikke noe man håver inn penger på nei, men en mulighet for å få litt ekstra attåt hvis man liker å ta undersøkelser på nett. Dessuten får man lodd i premietrekninger og får gitt litt til veldedighet, men du blir ikke rik over natten av det nei 😉 Men som produktivt tidsfordriv ved siden av en håndballkamp i OL er det perfekt 🙂
      /high5

    4. Jeg selv rundt og knipset med pappas kamera da jeg var liten, var også så heldig at jeg noen ganger fikk midt eget engangs kamera også. I dag har jeg byttet ut det med speilrefleks, så det kan hende det er en ny framtidig hobby for plutten også 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg