Familiekos på høyt nivå!

Da jeg var yngre, var det litt hverdagsluksus å bestille pizza. Heldigvis er det veldig lite som har endret seg der med årene.. 🙂

/ sponset innlegg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Da jeg var yngre, var det litt hverdagsluksus å bestille pizza. Sitte og vente til det ringte på døra, løpe ned trappen med penger i hendene, kjenne tennene løpe i vann. Den lukta er det få ting som kan måle seg med. Når man har sittet sulten og gledet seg og plutselig får lukten av nystekt pizza servert rett i armene. Bare tanken gjør meg glad. Og veldig sulten!

Heldigvis er det veldig lite som har endret seg der med årene. Forrige helg bestilte vi nemlig pizza fra Peppes, og da det ringte på, er jeg jaggu ikke sikker på hvem som jublet høyest av barna eller meg 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ved nærmere ettertanke er jeg ganske sikker på at det var meg forresten, for til oss voksne hadde vi nemlig bestilt en av mine nye favoritter på pizzafronten: Pulled Veal! Revet kalvebryst vendt i sterk Chipotle-mayonnaise, med fersk mozzarella, aromasopp, og masse annet snask. Altså den pizzaen… Maj gådd!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Barnas..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mama og papas..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og Teo bare: “Jaha, og hvor er min da? Tørrfôr igjen? Asshole.”

 

Barna klagde heller ikke, som fikk en gigantisk pizza med skinke til fri disposisjon, og sjelden har jeg sett de to apekattene spise mer. Når pappa serverer hjemmelaget grøt, er det liksom ikke et smil å se, men så fort pizzaen kommer på bordet får pipen brått en annen lyd. Merkelig det der 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Pulled Veal er forresten bare én av flere smaksrike nyheter fra Peppes. Med en tynn og crispy bunn som knaser i fleisen, er den en sikker vinner for sultne pappabloggere og alle som liker en deilig pizza med masse smak.

Peppes har også en helt ny meny med et bredt utvalg og reduserte priser på flere kjente favoritter. Men de har også flere ess i ermet:

  • Pizza med tynn bunn tilbys nå også for levering og henting
  • Ny og bedre glutenfri bunn (Det kan jeg skrive under på!)
  • Porsjonspizza
  • Sterke nyheter (Red Hot Taco og Chili Short Rib)
  • Pizza under 600 kcal!

–> Sjekk ut ny meny her!

Som småbarnsfattern er det også et kjempeargument at bestillingspizza er en sikker vinner blant barna. For med kresne små snuter i hus, er det jo ikke alltid middagen faller i smak, men pizza spiser de til siste skorpe. Dessuten sparer det meg en hel runde med matlaging og oppvask 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Og som sagt, den nye menyen byr ikke bare på spennende nyheter, men også reduserte priser på allerede populære favoritter for hele familien, slik som Ham, Pepperoni, Ham & Mushroom, Thai Chicken og Beef&Onion.

Så hvis du er klar for fredagskos på høyt nivå på en hvilken som helst dag i uka: Ring Peppes. God stemning, god pizza og en runde mindre med oppvask 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Omnomnom – it´s pizza time!

–> Se ny meny og bestill her

* Sjekk ut Peppes på Facebook *

16 kommentarer
    1. Peppes er bra det, men en hel til to små unger? Her hjemme går det 1 stor på deling og vi er 3-4 voksne (den halve er hun som er småspist) 🙂

    2. Jeg ble faktisk skuffet over pizzaen på Peppes da vi hadde oss en tur i sommer. Synes ikke den smaker pizza. For meg skal pizza smake en hel del av oregano, og det gjorde ikke denne. Men ungene spiteselvfølgelig til den store gullmedalje: skinke og sjampinjong på deres halvdel, meatlovers på vår..

    3. Da jeg kjøpte pizza fra pizzabakeren her om dagen så valgte jeg å kjøpe en liten til dattera på 3. Det var UTROLIG stas! Jeg blei litt overrasket, hun var så glad, og snakket hele veien hjem om at det var barnepizza, og at de solgte pizza bare for barn på det stedet. Tror vi kunne hatt hva som helst på pizzaen og hun hadde spist den uansett:)

    4. Haha, neida, men tenkte det var like greit å kjøpe en stor en og ta over flere dager 😉 Var vel ikke bare deres heller, men pluttisen fikk bestemme hva som skulle være på den ene 🙂 (selv om mesteparten gikk i fattern, haha)

    5. Hahaha!! Han veier godt over snittet for den rasen, så joa, får da mat i blant han også. Dessuten har han blitt en jævel på å snappe til seg alt ungene mister på bakken, så ble helt sikkert litt pizza på´n også 😉

    6. Kanskje det bare var den ene? Uansett, lov å ha ulike smaksløker ja. Det viktigste er vel uansett at ungene spiser, haha! Men prøv mine personlige favoritter Beef&Wine eller Pulled Veal neste gang, da blir du ikke skuffet! 🙂

    7. Daaa, barn er så søte når de blir helt opphengt i at det var en egen barnepizza og sånne ting 🙂 Da får du bestille med avocado og brokkoli neste gang, haha!
      /God hælj!

    8. Hallo!
      Syns ikke peppes er god jeg! Elsker pizza, spiser det flere ganger i uken.. Men grandiosa og peppes burde ikke få lov til å kalle seg pizza.. Men peppes har god lasagne da

    9. Hadde det ikke vært for at det er snart blånatta og jeg er klar for senga ville jeg vært frista til å ringe Peppes….
      Steike jeg lo godt av bildet til den staaaaakkars bissevovven som måtte ta til takke med tørrfòr. Minner meg om når vi spiste fiskegrateng forleden (hjemmelaga sådann, laga fra bunnen der fisken ankom huset rå; ett stykk katt var VELDIG god venn) Når vi spiste fiskegratengen satt katta litt bortenfor kjøkkenbordet og jeg kan sverge på at kattedyret sendte meg noen iltre tanker….

    10. Lo så jeg fikk vondt i magan når jeg så bilde av Teo, akkurat samma blikket på bikkja her når det er visse matretter til middag som dyr helst ikke skal ha :p

    11. Haha! Ja stakkar, man får liksom lyst til å slenge over en bit, men nix. Han hadde samme blikket da vi spiste sushi i dag, så da hooket jeg ham opp med en rekechips 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg