Småbarnsfattern tatt på kornet

I dag startet jeg faktisk dagen med en stor kopp kaffe og et tegneserieblad!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Etter frokost klarte nemlig barna det sjeldne mesterstykket å leke sammen i minst 3 minutter, som ga meg akkurat nok tid til å sparke beina opp på bordet og nyte en kort pust i bakken.

Og hva passer vel bedre for å nyte et sjeldent avbrekk, enn en stor kopp kaffe og litt kvalitetslektyre. Her en dag kom jeg nemlig over en pappa-spesial av tegneserien Hjalmar, og sjelden har noen tatt livet som småbarnsfattern mer på kornet. Jeg kan i hvert fall føle meg veldig (med trykk på veldig!) igjen i stripene under, haha!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Men nå er den harmoniske leken over, og det sedvanlige kaoset tilbake, så da får fattern løpe i vei og gjøre det fattere gjør best (fredsmegler/klatrestativ).

/ God lørran!

* Følg Rotekopphjerte på Facebook *

1 kommentar
    1. Synd jeg ikke får lagt inn bilde i kommentarfeltet for jeg har en karikatur av meg tegnet av han som tegner Hjalmar fra den gangen han var ung og ukjent og hadde samme stampub som meg…og han tegna karikaturer for øl 😀
      Flere av karakterene i Hjalmar er basert på mennesker fra nettopp denne puben, så for oss lokale er det enda litt morsommere å lese Hjalmar….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg