25. april 1994

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag var Grete – Jeg – Torgeir – Karianne sammen. Jeg kysset Grete da også. Men det er noe annet som får meg på gråten. Det virker av og til som om hun ikke liker at jeg kysser henne. Jeg snikhørte på Grete og Karianne etter besøket, de sa noe som:

“Nei, ikke jeg heller.”, “Jeg vet”, “Det gjør jeg ikke”, “Ja” o.s.v.

De hørtes sjokkerte ut?!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

<3 G <3

I love you, I hope you love me too.

Stay Cool

Peter

<3 G <3

 

P.S. I kveld kommer siste kapittel i dette dramatiske kjærlighetseposet. Og da blir det høytlesning 😉

Les mer fra –> Dagboka

* Følg Dagbokhjerte på Facebook *

21 kommentarer
    1. Peter da 🙂 Nå som du har underholdt oss med flere sider av dagboken, så er det mange som gleder oss til det siste kapittelet, også rundes det av med høytlesing? Kan det også komme en skriftlig versjon kanskje, for oss som ikke hører så godt 🙂

    2. Neeeei!!
      åååh fikk litt vondt i meg jeg nå av at du var på gråten! haha
      Gleder meg til avsluttningen.. selv om jeg håper det kommer mer fra de andre dagbøkene dine! 😀

    3. 25. april 1994! Det var en flott dag, for da ble jeg født :p
      Utrolig artig å lese fra dagbøkene dine, tusen takk for at du deler! 😀 😀

    4. Dette er så morsomt! Nostalgi på høyt nivå.
      Holder knapt styr på hvem du vil styre med da, hahaha.
      Digger kjærlighetsdikta, høyst oppegående til å være gutt ca 13 år spør du meg!
      (De derre nettrollene kan ta seg en bolle, hvem i all verden kan klare skrive noe negativt om dette her….? Det er så lavmål.)

    5. Haha, takker for det 😀
      Oppegående, sier du? Vent til å ha sett videoen som kommer i kveld. Sitter og klipper nå og det er så… forferdelig kleint. Haha!
      /high5

    6. Aaahahaha! Sitter å flirer av kleinheten haha!
      Genialt at du deler!
      Skulle likt å vite hvor alle dine utkårede er nå og om de har lest dette 😀

    7. Haha, jeg kommer nok alltid til å lure på hva som fikk meg til å dele, hehe 🙂
      Vet i hvert fall at Grete har lest det, og ja, hun er vel ikke noe særlig mindre flau enn resten av oss, haha!

    8. Halloy!
      Nå venter jeg spent på video her – kommer den snart?
      Har faktisk rigget meg til med et glass vin for anledningen 😂

    9. Hehehe, ja uff nei jeg bare.. er så glad for at det endelig er over x-)
      Mon tro om det blir like ille å lese denne bloggen igjen om 22 år..? 😉
      / Stay Cool

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg