23. april 1994

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har bare tullet om Monicka. Jeg var forelsket i henne før, men hun er stygg nå.Det har skjedd mye siden sist: Jeg har vært sammen (kjærste) med Heidi. Det varte ikke lenge før jeg slo opp. Fordi jeg ble forelsket i noen andre. Jeg spurte Bente, fikk NEI! Spurte Grete, fikk JA! Jeg har kysset Grete mange ganger det er utrolig deilig. Denne gangen er det ekte. I truly love Grete.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg elsket å kysse henne det er det deiligste jeg har opplevd på mange 100 år.

When i kiss you i am in heaven. Her er et dikt om:

GRETE.

Når jeg tenker på deg. Slår hjertet fortere hos meg. Jeg tenker på da jeg kysset din munn. Den kost var helt klart sunn. Jeg lente hodet mitt mot armen din. Og du lente deg mot armen min. Kyssene vi vekslet de gjorde godt. Ja alt sammen var bare helt flott.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ble så glad den dag da vi kyssene ga med smak og behag. Tiden rant ut vi måtte hjem men når vi sa hadet ble ingen klem. Kyss med stil ja sikkert og visst. Men det var ikke noen små kyss som kom sist. Så hadde den opplevelsen satt punktum for seg, men det hadde vært en herlig stund for meg.

Slutt!

Stay Cool

Peter

 

Les mer fra –> Dagboka

* Følg Dagbokhjerte på Facebook *

41 kommentarer
    1. Wiii, har vært så spent på hvordan det gikk med deg og Grete!
      Du må ha vært en artig ung mann,haha 😄 Poesien er det ingenting å si på iallefall.
      Stay cool.

    2. Hahaha, du er så modig som deler dette med oss. Mine dagbøker har jeg kastet( for en liten stund siden) og jeg angrer ikke 🙈😂😝

    3. “Jeg elsker å kysse henne,og det er det deiligste jeg har opplev på mange 100 år”….hvor gammel er du sånn ca nå?😄😂😄😂😄
      🌹STAY COOL 🌹

    4. haha ååååh dette ER så fantastisk! Nesten som SKAM! Jeg sjekker bloggen din 3x så mye for og se etter den spennende fortsettelsen, og jeg har vært helt fra meg under de siste postene, HVOR ER GRETE!? Hva skjedde?! Og nå fant dere endelig sammen! Haha <3 Om ikke mange årene er det kanskje plutten som skribler dikt og har dagboken under puta 😉

    5. Haha! Jeg sitter egentlig bare og venter på telefon fra Nrk som ønsker rettigheter til tv-serien 😉 De kan gjøre en Star Wars-variant og spille inn “The Grete years” som en slags forløper til Skam, haha!

    6. Du kan ikke gi deg med dagbokoppdateringene. Du må heller forsøke å få kloa i disse jentenes dagbøker. Garantert dramoramaglamorama.

    7. Ååå jeg gjemmer meg bak mine egne hender når jeg leser dette, mens jeg ler!!
      LEse noen av desse jentene bloggen din? har du noe kontakt med de?
      Dette her noe av de BESTE jeg har lest på lenge.. IKKE gi deg med dette her! ahhaha

    8. Hahaha jeg syns det er så gøy å lese!! Er som å lese mine egne dagbøker 😉 Skikkelig flaut…..huff haha
      Stay cool!!

    9. Du er en skam for ekte mannfolk
      Jeg Kan skrive noe j**** men skal holde det for meg selv
      Slutt å blogg om live ditt .. Faen så patetisk..
      Skaff deg et liv patetiske kødd

    10. … sa mannen som var innom bloggen for å legge igjen sin andre kommentar for dagen…
      Bare innrøm at du synes det er litt gøy, du er bare ikke tøff nok til å stå for det 😉

      Her er et råd: Ta en tur på badet, lokaliser medisinskapet, ta pillen som ligger under luken for mandag, gi det en halvtime og nyt livet. Og når du er ved dine fulle fem igjen, må du gjerne komme tilbake og skolere meg i hva du definerer som et ekte mannfolk. Kjenner jeg gleder meg.

    11. Uansett hvor dårlig du er til å formulere deg som folk, må du innrømme at det er ganske ironisk at du legger igjen en kommentar med hvor kjedelig og uinteressant innlegget er, bare for å komme tilbake noen timer senere, for å legge igjen en ny kommentar.. 😉 Tror faktisk du er min mest engasjerte leser i dag, så sååå kjedelig kan det ikke være.

      Mvh,
      En patetisk kødd

    12. Peter??? Eg DIGGER deg!! Skikkelig mannemann du som tørr å opna opp dagbøkene for heile verden og ikkje minst hvordan du svarer tilbake disse irriterende nettrollene som bare MÅ kommentere noe negativt!
      Ps: si ifrå om du blir singel 😉 (selvom eg ikkje håper da for eg liker ho så godt og) perfekt par <3
      Ps2: er også innpm fleire gonger fø dagen for å sjekke om da er kommet fleire dagbok innlegg! Hahaha klemmer i fleng til begge to

    13. Hahaha! Takker for det 😀
      Ja du vet, trollene må ha mat de også.

      Og japp, hvis Christina noensinne tar til fornuften og forlater meg for et mannfolk som ikke spiser habanero og leser erotiske noveller på fritiden, skal jeg la høre fra meg. Nei vent, du kan lese om det i dagboka… 😉 Bahahaha!

      /haaaaai fai!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg