27. februar 1994

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har jeg et problem. Jeg er sammen med Helene (<3), men jeg er forelsket i Monicka. Jeg kan ikke slå opp med Helene fordi da blir jeg kalt for rundbrenner. Fordi jeg bare har vært sammen henne ca. 1 uke. Vi var sammen på leiskolen også, men da slo jeg opp. I WAN´T MONICKA! Jeg ringer å snakker med Monicka nesten hver eneste dag. Jeg er redd for at jeg begynner å savne Monicka i påskeferien.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Monicka liker Steinar også. Forresten, er er to andre notater:

Torgeir + Karianne

Ole-A + Grete

I love MONICA!

Det er skrevet noe av det samme tidligere i boken når jeg var forelsket…

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(…) i Bente og Grete.

Det var ikke ekte.

Det er det Nå.

MONICA

Stay Cool

MTV

 

P.S. I morgen blir siste dag med dagbok-bonanza, men da kliner vi også til med en supersaftig avslutning. Veldig mye action og en gammel kjenning kommer tilbake… Og ja: Det blir høytlesning fra den aller siste, og desidert pinligste, siden x-)

 

Les mer fra –> Dagboka

* Følg Dagbokhjerte på Facebook *

11 kommentarer
    1. Og jeg som hadde håpet du hadde dagbok helt frem til du var på språkreise:-) ryktet sier du var der med min bror.

    2. Veldig moro å lese dagbok-innleggene dine. Selv har jeg dagbok som jeg skrev på ungdomsskolen, som begynner å bli en del år siden nå 🙂

    3. Bra du har blitt mer stabil på de der hjertesmerte-greiene, det setter nok Christina pris på hihi

    4. Vet du hva Peter? Disse dagbokseansene (og alle andre innlegg du skriver) er hvorfor jeg synes du er Norges beste blogger! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg