24. februar 1994

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er klokka 23:59

Nå er klokka 0:00

I love Bente

To the end

BENTE (dårlig)

Stay Cool

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei!

Bente: Nei

Helene: Ja

Nå er det lørdag. i morgen tidlig skal jeg på leirskole jeg tar med meg denne boka (smart). Vi skal dit med Prinsdal (yuck).

Stay Cool

Peter

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yo!

Nå er jeg på Spiterstulen. Det er kult, jeg ligger på rom med Ole-A og Anders. Pene/kule fra prinsdal:

Cecillie (Ha, ha) (Hu stinker)

Britt Camilla (Britt?)

En annen også!

Monica

Monica

Monica (Æh!)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I lover (litt hver):

Helene

Bente

Cecillie (kødda)

Britt Camilla

Monica!!!!!!!!!

Stay Cool

Peter

(utstrykning pågår)

 

P.S. Jeg må bare få legge til en kommentar: Som man kan se av teksten, endrer den store kjærligheten seg hele tiden. Jeg gikk derfor ofte tilbake i teksten og la til ting som “kødda” eller “hu stinker!” for å overbevise meg selv om at jeg nå hadde funnet rette person (eller mest sannsynlig fordi vedkommende ikke var interessert i meg). Jeg var vel også livredd for at noen skulle finne boka og si at jeg var forelsket i noen jeg ikke var forelsket i lenger. Det betyr ikke at jeg ikke mente det da jeg skrev det, bare så vi har det på det rene 🙂

 

Les mer fra –> Dagboka

* Følg Dagbokhjerte på Facebook *

14 kommentarer
    1. For en fantastisk nusselig dagbok du valgte å skrive i. Jeg er nesten imponert over at en 6.klassegutt skriver i en så søt bok 😉
      Gøy å følge med på utviklingen i forelskelsene..

    2. Haha, blir egentlig pinlig berørt av hvor mye dette engasjerer meg.. Topp underholdning, og snakk om å by på seg selv! Fantastisk👏

    3. Ha ha! Ler så jeg griner! Den boka tror jeg jammen vi vant på Tusenfryd fra en gjeng med østeuropeiske mulitkunstnere?! Søs

    4. Hahaha! Aha, ikke umulig, du er bedre på å huske sånt enn meg. Men søren heller, du skulle jo aldri oppdage det her da, ødelegger liksom hele “tøff lillebror”-fasaden 😉
      Klem, Bøs

    5. Klart du mente det du skrev! Vi har vel alle vært der 🙂 Forelskelse i veldig ung alder skal man ta på alvor, for det ER alvor! 🙂

    6. Å ja ja, det er blodig alvor. Husker hvor utrolig dypt det kunne stikke, så intenst at det var vondt. Og den kjærlighetssorgen man fikk over de minste ting, haha! Tider det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg