10. februar 1994

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag spilte vi Håndballkamp mot Oppegård. Den gikk rett i dass. Jeg tror Ole-A er forelsket i Bente, Solveig og Grete. Jeg begynner å tro at Grete er forelsket i Ole-A.

Klokka er nå 23.04. Jeg ligger å hører på radio, og tenker på Grete! Ole flørtet med Grete på spillinga. Den lørdagen jeg skulle til byen (kanskje) da skal kanskje Ole være med Meg. Fortsettelse –>

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har pappa skrudd av lyset jeg ser ingen ting. I morgen skal jeg, Grete, Torgeir og Silje være sammen. Da skal jeg kysse Grete.

Stay Cool

Peter

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DIPLOM!

Utleveres til Grete. Får å ha gjennomgått “Kyssekurs”. Karakter: “S”. Vi håper at vi hører fra deg om lignene saker senere.

Arrengørgeneral: Peter Kihlman

1. plass

 

Les mer fra –> Dagboka

* Følg Dagbokhjerte på Facebook *

12 kommentarer
    1. Dette her slår skam. Dette er dagbokversjonen av skam. Slik skam ville vært for 20 år siden. I love it!
      Takk for at du deler.
      Ser forresten for meg at du er litt “skamglad” akkurat som hunden min er når han har vært alene hjemme, og har gjort noe galt. Kjempe glad for at jeg er hjemme, men skammer seg fordi han har gjort ugang. Skamglad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg