7. februar 1994

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er jeg på skolen. Ole-A flørtet med Helen og Silje.

Vitsesider: 10 på topp!

10. Mamma, mamma, Pappa har skutt seg på loftet!

Hva er det du sier gutt!

Aprilsnarr, Han har hengt seg i kjelleren!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9. Alle som er duste si hæ. Hæ?

8. To engelske gensere møtte hverandre: Do you want to play with me? No, i can´t! How com? I´m a jumper.

7. En senil gammal dame tok P-Piller, fordi hun ikke ville ha flere barnebarn.

6. Alle barna het Knut, Utentatt Olaf for han het Gunnar.

5. Hva er 9 meter langt og lukter hvitløk? Lokaltog til Holmlia.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. En hai og et sandkorn møtte hverandre. Sandkornet: Hay! Hai: Hei sann!

3. Hva er det du driver med Ole gutten min. Vet du ikke at barberblader/kniver er farlige. Ok, jeg skal ikke gjøre det mer, og han smilte fra øre til øre.

2. Alle barna kom ut av fabrikken unntatt Madikken hun ble solgt sammen med resten av hermetikken.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2. Lille Lise i kommode inn med skuffen av med hodet.

1. Amerikanerne har Bill Clinton, Jhonny Cash, og Bob Hope. Vi har Gro Harlem Brundtland, no cash og no hope.

 

Nå har jeg bestemt meg for å kysse Grete 11. feb. YES! Nå er klokka 23.18 Mandag 7. feb.

Peter + Grete = Kiss kiss kiss kiss

Stay Cool!

Peter

 

Les mer fra –> Dagboka

* Følg Dagbokhjerte på Facebook *

18 kommentarer

Siste innlegg