6. februar 1994

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag fra klokka 11-18 var jeg på spilling (seminar). Jeg og Anders er sammen nå!! Ole-A flørter fortsatt med Grete! Jeg har funnet ut dette: Hvis Grete kysser meg (det skal være et stort kyss) så skal jeg kjøpe noe “stort” (dyrt) til henne.

G – I love you!

Stay Cool

Peter

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lørdag 12 Feb. Skal kanskje jeg til Oslo (Byen). Da skal jeg spørre om Grete blir med. Håper det!

Forresten: Lørdag 12 Feb. Starter Lillehammer OL!

Stay Cool

Peter Peter Peter Peter Kihlman

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Grete do me a favor, kiss me now and forever.

Grete i want you. I love you.

I´m after you. I´m gonna getch you.

That´s what i´m going to do.

G Gæren

R Rype

E Elskling

T Takk Gud for Grete

E Enke. Not!

 

Les mer fra –> Dagboka

* Følg Dagbokhjerte på Facebook *

22 kommentarer
    1. Huff😂 De crushene på den tiden var skikkelig bad altså😨 Husker selv de skinnpennalene man kunne skrive på, hvor det ble laget sånne vanvittige gåter på navnet til den man var forelsket i😂😊 Jeg trodde ingen skjønte noe men den gang ei😳

    2. Åh. Hahahaha. Jeg vet ikke hva mer jeg skal si. Jeg synes forøvrig det er meget gjenkjennbare tekster. Mine dagbøker er også fulle av “I love you” og nye guttenavn hver uke, ja, enda oftere kanskje. Og jeg blir like rød i toppen hver gang en av dem får se dagens lys. Creds til deg for å dele fjortis-Peters innerste hemmeligheter! Og TAKK for at denne lørdagen startet på best tenkelige måte! 😀

    3. Hahaha, den siste siden der gjorde selv meg forlegen! Kan jo bare forestille meg hvordan du har det 😂
      Må si du har guts som klarer å brette ut livsboka di på denne måten 👍
      Spent på fortsettelsen 😆

    4. Hihihihi,kjenner jeg blir fnisete av å lese dagbokinnleggene dine 😄. Kommer du til å “ta en Christina” og kontakte Grete på Facebook? Venter i spenning på fortsettelsen! #fnis!

    5. Jaaaa!! Kontakte Grete på face! Jeg stemmer for! Er så spent på om det ble noe kyss og om du kjøpte en stor gave til henne 😝

    6. Sitter på jobb og smugleser bloggen din og nå tok jeg mjeg meg selv i å le høyt alene på kontoret 😂 THANKS FOR SHARING. Og aller viktigst; stay cool.

    7. Å kjære vene!!! Jeg dør av den siste sida der :’D det føles som et annet liv siden det var sånn.. Om man bare kunne være sånn forelska nå;D (og; Lørdag starter OL Lillehammer! .. Det ER jo et annet liv siden:’D )

    8. Det her gjorde en tung dag bedre! <3 😀 Jeg elsker at gutta (minst en da hvertfall!) også bokførte hvem som var forelska i hvem, og hvem som kanskje hadde kyssa, haha 😀

    9. Dette er så gøy! Får neste (og bare nesten) til å finne dagbøkene mine og se hva jeg skrev om!
      Tusen takk for at du deler!

    10. Heter Grete selv, og har alltid sett på det som et skikkelig kjerringnavn. Fra nå av skal jeg derimot gå rundt og tenke på med selv som ei gæren rype! Takk gud for meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg