Skreddersy din egen nettavis

Lei av å scrolle deg støl i scrollefingeren på leting etter nyheter og lesestoff? Da må du sjekke ut denne helt geniale gratis-appen!

/ annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Fotball, fotball, strikking, kjendis. Fotball, strikking, kjendis, mote. Mote, mote, strikking, mote. Men det var da som f….!

Å tråle nettet på jakt etter interessant lesestoff, kan være en frustrerende affære. Ofte er det ikke annet enn kjendiser og fotballresultater hvor enn man snur seg, og plutselig har man kastet bort en hel time på å scrolle seg forbi ting man virkelig ikke bryr seg om.

Jeg vet ikke med deg, men jeg er i hvert fall langt over middels lei av å scrolle meg gjennom ørten bursdagshilsener og boligannonser på facebook, eller sjekke landets største nettaviser, bare for å finne de samme to-tre toppsakene slått opp i gigantisk format på alle forsider, samt en drøss med virale videoer av typen “Du vil ikke tro…”.

Hadde det ikke vært deilig å være redaktør for en egen nettavis der man selv kunne håndplukke alt man vil lese mer om og kaste alt annet i søpla?

Da kan Feedo være noe for deg!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Feedo er noe så genialt som en personifisert nyhetsfeed som endrer seg basert på dine valg og vaner. Appen foreslår saker og nyheter for deg, så sveiper du til venstre om du vil ha mindre av sånt eller til høyre om du vil ha mer.

Øverst i feeden har man alltid tilgang til de viktigste toppsakene i norske nettaviser, men resten av nyhetsfeeden er tilpasset deg og dine interesser. Bare sveip i vei, så får du en skreddersydd nyhetsfeed som gir deg mindre av det du ikke bryr deg om og mer av det du liker best.

For hver sak du sveiper blir Feedo litt bedre kjent med deg, og kan skreddersy din nyhetsfeed til å matche dine interesser og lesevaner.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et utvalg dagsaktuelle toppsaker ligger alltid på topp, men resten er skreddersydd.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mer av dette, takk!

 

Mye mindre av dette 😉

 

Feedo bruker et avansert system som leter gjennom et stort og variert utvalg nasjonale og internasjonale nettaviser, samt en drøss med nisjenettsider, for å innhente og skreddersy nyheter for deg.

Nyhetene deles inn i spesifikke kategorier (sport, mote, teknologi, barn, dyr, musikk, politikk, mat, reise etc) og for hver sak du sveiper, danner Feedo seg et bedre bilde av hva du vil ha mer og mindre av. Og så får du det. Ganske enkelt genialt.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Astronomer har oppdaget oksygen i en galakse som ligger 13,1 milliarder lysår unna? Nei dæven.

 

Noe av det jeg liker best med appen, er ikke bare at jeg slipper å se 150 oppslag om en fotballkamp jeg ikke bryr meg om, men at appen finner frem saker jeg aldri i verden ville kommet over ellers, men som passer perfekt for meg og mine interesseområder.

I dag leste jeg for eksempel om nye turisttog i Japan som er innredet med glassvegger og utrolig kult interiør, og umiddelbart kjente jeg reiselysten krible. Saken var publisert hos en kilde jeg aldri ellers ville sjekket, men som jeg er utrolig glad for at jeg kom over.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Nå som hyttesesongen endelig er godt i gang, er det også fint å vite at min dyrebare datatrafikk går med til ting jeg faktisk ønsker å lese mer om, ikke automatisk innlasting av kjendissladder og motemesser. Sånt sveiper jeg til venstre 😉

Prøv selv, jeg lover at du kommer til å bli fornøyd!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sorry Kim, ut til venstre med deg.

 

Feedo er helt gratis og selvfølgelig tilgjengelig i både iTunes App Store og Google Play.

Last ned Feedo – iTunes App Store

Last ned Feedo – Google Play

 

/ Feedo – Nyheter på din måte

4 kommentarer
    1. Takk for dette tipset. Jeg er lei av å bli bombardert med fotball, og annen sport, så denne appen skal jeg bruke. Takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg