Herr og fru forsidepike

Endelig er forsiden klar og jeg er så utrolig fornøyd! Check it out! 🙂

/sponset samarbeid

 

For to dager siden postet jeg innlegget “Redaktør for en dag”, der jeg snakket om at jeg har blitt utfordret av Apotek1 til å prøve meg som redaktør. Jeg skulle sette opp en hel forside med bilder, tekster og saker med fokus på hudpleieserien Dermica Sensitive.

Jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt til å gå for noe langt mer kreativt og merkelig, slik som hudpleie i verdensrommet eller etter apokalypsen, og her kan dere se en tidlig skisse av et zombie-utkast jeg jobbet med:

 

 

Men til slutt landet jeg på at forsiden skulle inneholde så lite tullball som mulig, og heller være ren, ekte og ærlig – akkurat som produktene.

For Dermica Sensitiv er en mild og effektiv hudpleieserie spesielt utviklet for å beskytte og ta vare på huden. Produktene har lekkert design, behagelig konsistens og de fleste er uten parfyme og parabener. Produktene egner seg derfor best for familier, ikke zombier 😉

Med nød, neppe og en ukristelig mengde kaffe kom jeg i mål før deadline, og nå er forsiden endelig klar – og jeg er så utrolig fornøyd! Bare se her 🙂

 

 

Kult, eller hva? Liker spesielt godt det herlige smilet til lillesnupp og at hele forsiden kom ut slik jeg hadde sett for meg. Enkel og grei, uten altfor mye mikkmakk.

Det morsomme med dette oppdraget er at jeg har lekt meg mye med jobben, og som et resultat av dette har jeg nå blitt veldig glad hele produktserien fra Dermica Sensitiv. Det er kanskje ikke så rart, for i jakten på en god forside, har produktene vært med meg både høyt og lavt.

De har vært med på badet, i senga, på jobb og på stranda. Jeg har prøvd ut alt fra sjampo og håndkrem, til body lotion, leppepomade og deo. Jeg har smurt inn barn, kone og meg selv. Jeg har prøvd å tenke som både redaktør, kreatør og fotograf på likt.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Morsom fun fact: Bildet over er tatt på en strand i Spania, der jeg iherdig knipset bilder av produktene i strandkanten. Plutselig oppdaget jeg at det satt flere toppløse damer ikke så langt unna og sendte meg stygge blikk. Det tok meg ikke to sekunder å forstå at de ikke lot seg overbevise om at jeg faktisk tok bilder av body lotion og håndkrem. Da innså jeg at oppdraget var i ferd med å gå til hodet på meg og pakket sammen sakene.. 😉

Og bare for å bevise min uskyld, her er bildene fra stranden, og et par andre knips fra mine glade dager som 1-manns mediehus 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

KNALLTILBUD!

I forbindelse med lanseringen av tidenes kanskje beste magasinforside (kremt kremt) får du akkurat nå får du 30 % rabatt på hele Dermica Sensitive-serien ved kjøp på Apotek1 på nett og bruk av rabattkode: dermica.

–> Klikk her og få 30 % rabatt på hele utvalget!


adf.Params.PageName = encodeURIComponent(‘Pappahjerte’);
adf.Params.Divider = encodeURIComponent(‘|’);
adf.track(13401);

20 kommentarer
    1. Hmm… Faktisk litt usikker. Synes skjegget får meg til å se ut som en kjempesliten Graham Norton, så får man selv vurdere om det er bra eller dårlig, haha!

    2. Dette var utrolig bra. jobber selv i apotek 1. moro at du fikk det oppdraget. og ang sjegg, bare kjør på. sjegg er jo inn 😉

    3. Takk for det, mister! Veldig artig jobb å få leke seg med 🙂
      Har akkurat tatt skjegget, men vurderer absolutt å kaste meg på skjeggvogna igjen, hehe.
      /high5

    4. Hei.
      Den ble kjempefin:-) Har en sønn med atopisk eksem (veldig plaget som baby, nå mer tørr i huden sin), så har vært og er storforbruker av sensitve produkter til han. Supert med 30% tilbudet – det slengte jeg meg på og fikk bestilt litt produkter til han 🙂
      Ha en super dag 🙂

    5. Så utrolig hyggelig å høre! 🙂 Kan ikke forestille meg hvor slitsomt det må være med atopisk eksem, men da er det jo i hvert fall topp stemning å få en knallgod deal nå da 🙂

    6. Kjempefin forside 🙂
      Meeen når vi kommer til skjegg-ikke skjegg så må jeg stemme for ikke skjegg…bra med skjegg-bedre uten…tror ikke jeg har møtt ett eneste unntak til regelen min….

    7. Mannen min kommer å bli snøten for dette her, men for all del ikke ta bort skjegget! Meget kledelig!😊
      Her i huset skal vi få katt dersom pappaen i huset vil ha skjegg , dermed er det lite skjegg😂😁(kan trygt sis at mannen ikke liker å ha dyr i hus)😂
      Kjempe bra forside! Og ikke minst gode produkter! Godt jobbet!👍🏻👏🏻

    8. Kan ikke annet enn og bli sint og lei meg 🙁 forsiden din er fin den så det er ikke deg det er noe galt med 🙂 🙂 Det er den hudpleieserien vi blir lurt med 🙁 🙁 Det hjelper ikke at den er uten parfyme og parabener når det brukes andre “giftige” kjemikalier. fks. SLS= Sodium Laureth Sulfate som er koblet mot hudirritasjon, eksem ,tørr hud. Noen hevder den også er linket til kreft. Noen av produktene inneholder også PEG=Propylenglycol linket til systemisk giftighet og kreft. Ja jeg vet det er lov og bruke disse ingrediensene, men det gjør de jo ikke bra for det 🙁 🙁 Jeg anbefaler alle og kjøpe lupe og lese ingredienslistene og Google innholdet…Mange vil få seg en ubehagelig overraskelse tror jeg og tenke seg om to ganger før de smører det på kroppen. Det du ikke vil spise bør heller ikke smøres på kroppen.

    9. Jeg elsket forsiden! Det eneste jeg reagerte på er at jeg først trodde at du hadde redigert vekk beina på barnet av en eller annen grunn, før jeg innså at det var bøyd HAHAHAHAH

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg