Design din egen tannbørste

Nå kan du designe din helt egen tannbørste, vinne premier og få tannbørsten lansert i butikk!

/ sponset konkurranse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Da jeg satt meg for å jobbe i går kveld, hadde jeg store planer om å gjøre unna litt regnskap, men den gang ei. For jeg ble sittende å brenne av stort sett hele kvelden på å designe tannbørster!

Jeg tenkte nemlig å tipse dere om denne kule konkurransen, men ble selv sittende og leke med tannbørstedesigneren hele kvelden, selv om jeg selvfølgelig hadde noe annet jeg egentlig skulle gjøre 😉

Konkurransen går altså ut på at man designer sin helt egen tannbørste i sin helt egen stil. Hver uke trekkes det ut ukesvinnere og til slutt vil 10 design møtes til finale. Skulle din tannbørste klatre helt til topps, blir den en del av den trendy Jordan Individual-serien som kommer i butikkhyllene neste år. Tenk så utrolig kult!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Matchende tannbørste og tannkrem er såå 2016 lissm 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

..og matchende genser, selvfølgelig 😉

 

Jordan Individual er stilrene tannbørster som bringer litt farge og glede til badet, for hvem har sagt at tannbørster trenger å være kjedelige? Tannbørstene finnes i to ulike varianter: “Reach” – med lite børstehode og smalt håndtak, og “Clean” med stort børstehode og bredt håndtak. Årets kolleksjon er inspirert av nordisk natur og tannkremtubene har også et stilig design som gir badet en aldri så liten oppkvikker.

Og nå kan DIN tannbørste bli en del av kolleksjonen!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Selv endte jeg opp med to ulike design, som jeg er skikkelig fornøyd med. Man kan velge fra en rekke farger og bakgrunner, men jeg ønsket å ta det et lite hakk videre og la inn mine egne bilder. Så derfor, mine damer og herrer, la meg presentere:

Smak av Bøkeskogen

En leken tannbørste inspirert av en gnistrende sommerdag i Bøkeskogen.

 

 

Smile!

Enten du akkurat har stått opp eller er på vei til sengs: Smil 🙂

 

 

Design din egen tannbørste!

Nå kan du også designe din egen tannbørste i din helt egen stil og være med i konkurransen om å få tannbørsten lansert til neste år. Alle som designer egen tannbørste er dessuten med i trekningen av en drøss med kule premier, goodiebags og mer.

 

Slik gjør du:

Gå til –> Individual by Jordan

1. Velg farge på busten og skaftet

2. Velg en bakgrunn eller last opp ditt eget bilde

3. Vær kreativ! Gi tannbørsten et navn som passer ditt design

4. Lagre ditt design og legg inn kontaktinformasjon

5. Del ditt design med resten av verden!

Lykke til!!

 

/ Puss puss, så får du kanskje en goodiebag 😉

Les mer og delta –> Individual by Jordan

Vinnere annonseres på Jordans facebook-side

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg