Min sleipe lille bestevenn

I går skrev jeg om hvordan plutten og fattern koser seg på tur, men det var én ting jeg glemte å nevne; den lille sniken er i ferd med å bli sleipere enn en bruktbilselger 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

For mens vi satt i parken og spiste sushi og koste oss, kom det plutselig fra plutten:

– Vi er bestevenner!

Jeg ble overrasket og glad, for det er jo sånt jeg drømmer om å høre. Så begeisret og glad, brølte jeg ut:

– JA! Åh, så hyggelig å høre!

Men så kom det…

– Men duuu..?

– Ja?

– Vet du hva bestevenner gjør?

– Ehm, nei?

– Jo, atte de smaker på hverandres maaaaat og godteri, og drikke og sånt…

Så sa han ikke mer. Lot bare ordene henge fritt i luften mellom oss.

Jeg så ned på flasken hans. Ikke stort mer enn en tam bånnski full av ubåter. Deretter så jeg på min; uåpnet, duggfrisk, sprudlende og fristende. Ja vel ja, så det er sånn det henger sammen.

– Ehm, du? sa jeg.

– Ja?

– Vil du smake på drikka mi eller?

– JA!

Så kastet han seg over flasken og tok en karslig slurk. Jeg tittet bort på hans drikke som var ca. like mengder lunka eplemost og sushirester, og takket høflig nei til en gjentjeneste.

Deretter ble det ikke noe særlig mer prat om det der med å være bestevenner. Men det var frem til vi satt oss ned med hver vår is på brygga…

– Du, pappaaaaaa?

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Bestevenners pris er brus og is. Helt greit det 😉

Les også: “Min lille bestevenn”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

10 kommentarer
    1. Hehe. Han høres helt ut som min lille beste venn😂 Men varmer like mye når man får sånne kjærlighets erklæringer uansett❤️

    2. Du får skrive ned tjenestene, så kan du kreve gjentjenester om noen år: Du bestevenn??? Noen prosenter av lønna di kan du vel sette på din beste venns konto? For venner deler jo? 🙂 Søt er han!

    3. Fikk høre fra hun opprørske 7 åring en dag mamma du er verdens dårligste venn!! Sånn går det når ikke hun får viljen sin ..

    4. Ja det vil jeg tro 🙂 Og jeg blir varm allerede bare av at han kysser meg hade, når jeg leverer i barnehagen, eller sier “ælske dæ” når jeg har lagt han for kvelden, så mye glede å se fram til ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg