Er det mulig??

Altså… Jeg hadde ikke tenkt til å kommentere dette, men siden det er så mange som spør om dette, må jeg vel bare… For er det seriøst mulig å være SÅ kjøtthue?!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

For svaret er JA, det er mulig! Det er faktisk mulig å gjøre følgende:

1. Ta et bilde, se på bildet og se seg fornøyd.

2. Legge nevnte bilde inn i photoshop for å redigere bort en logo, justere litt farger og klippe til størrelsen.

3. Legge inn samme bilde i bloggpost, se over tekst og bilder flere ganger for å se at alt sitter.

4. Publisere blogginnlegg (“Natt til 01. mai – Skumparty!”) og bruke nevnte bilde som toppbilde.

5. Promotere bildet på Instagram med ytterligere valg av filter, fargejustering og beskjæring…

UTEN å legge merke til…

Vel…

 

Fra blogginnlegget: “Natt til 01. mai – Skumparty!”

 

Fra Instagram (instagram.com/pappahjerte)

 

Det var ikke før etter et par timer at jeg sjekket kommentarfeltet, og da fikk jeg raskt hjertet i halsen. Først skjønte jeg ingenting, men etter en rask sjekk… Jepp, der var´n gitt. I all sin grusomhet, haha! Christina var selvfølgelig raskt på ballen for å utnytte muligheten til litt smakelig utdriting og blogget selvfølgelig om dette i går kveld. Les: “Konatil – Spiker´n i kista”.

 

Selv sitter jeg igjen med så utrolig mange ubesvarte spørsmål:

1. Hvordan er det seriøst mulig?! Er det i det hele tatt lovlig å være såå distré?

2. Hva har skjedd med rumpa? Den ser jo så glatt og fin ut, mens jeg kjenner den som et hårete stykke landskap Gud glemte og Satan forlot.

3. Hvor kommer bikiniskillet fra?

4. Hva må leserne ha trodd? Sensurere en fun light-logo, men la rumpa få stå?

5. Ehm… “La rumpa få stå”… er det lov å si? Hahaha!

Men men, aldri så galt at det ikke er godt for noe, for akkurat nå er jeg vel egentlig bare glad for at jeg ikke sto andre veien.. 😉 #pølsefest

Og med den lille gla´meldingen ønsker jeg deg en fantastisk start på en ny uke!

Og du, et lite tips fra meg til deg: Hvis du skal ta selfier i dag – se etter speil og ta på deg klær 😉

 

Young man winking to camera

 

/ God ny uke!

Les originalinnlegget: “Natt til 01. mai – Skumparty!”

Les også: Christinas reaksjon på bildet –> “Spiker´n i kista” (konatil.blogg.no)

* Heng ut med Pappahjerte på Snapchat og Følg Rumpehjerte på Facebook *

38 kommentarer
    1. Hahah! Må innrømme at jeg så blogginnlegget ditt uten å tenke noe videre over det, før jeg var innom KonaTil i dag! Så da er du ikke alene om å være litt “susehue” 😉
      Keep up the good work!

    2. Den er iallfall der den skal være, ikke daffende etter som en feilplassert ølvom, speilet var ikke 1 meter unna, du hadde bena samlet, ikke dopapirrester stikkende ut og reservebokseren rundt knea.
      Og innrøm det, den er ganske snasen da 😉

    3. Jeg tok selfie engang og sendte til mamma, men så ikke at madammen sto naken i bakgrunnen. Det kunne jo vært verre da, jeg kunne jo lastet det opp på nettet 😛

    4. Hahaha! Alt blir verre når det blir sett av noen tusen øyne før man oppdager det selv 😉
      Godt det var bakenden denne gangen og ikke… ehm… 17. mai-trompeten 😛

    5. Hvis det er noe form for trøst så leste jeg både ditt, og din kones innlegg, uten å fatte å begripe hvilke rumpe det var snakk om, selv med pilen rettet mot! 😂 melder meg inn i distréklubben jeg også!

    6. Haha seriøst, jeg la ikke merke til det i det hele tatt. Ikke engang på bildet med pilen.. Trodde det var den blå sprayflaska du hadde pilen på!! Hahaha tror det kan skyldes den såkalte småbarnståka..

    7. det tok meg ganske lenge og intens leting før jeg så stjerten, til tross for merking med rød pil. Har nok blitt gammel… Men til trøst så så jeg en annonse av en eldre spisestue på finn en gang. Fotografen hadde nok glemt speilet som inngikk i skatollet, og han hadde glemt å kle på seg før han tok bildet…. Tror den tok kaka. Lo lenge og godt!

    8. Haha – jeg digger dere. La heller ikke merke til rumpen, før konatil sitt innlegg kom ut:-) Men, rumpen er da snasen den – ikke noe å skjemmes for. Må jo innrømme at jeg lo godt – Takk 🙂

    9. Jeg så ingen rumpe før jeg hadde lest det i teksten 5 ganger. Men nå har jeg selvfølgelig lastet ned bilde og lagt det ut på xnxx i gay seksjonen ☺

    10. Dette blogginnlegg et forstod jeg ikke her jeg sitter på et hotellrom i Paytaya…mulig det bare er deg og dine kvinnelige fans som forstår. 😉

    11. Det var en veldig morsom glipp da 😀 Var nok mange som fikk seg en god latter. Det blir vel ingen ny glipp på en lang stund nå om ikke aldri, tenker jeg 😉

    12. Sikkert både hjertestoppende og ufattelig kleint, men du skal søren meg ha creds for at du rir stormen i stedet for å slette alle mulige bevis!
      Heia Pappahjerte!

    13. Så det heller ikke før det ble skrevet om det av leser og kona di. Men det gjør vell ingenting. Alle har jo rompe….

    14. Hahahah!
      Uansett ikke noe å være flau over, for det er jo tross alt ikke noe du ikke har vist oss før!

    15. …. og selv om du tegnet på pilen så jeg ikke rumpa.. Trodde det var den blå såpe-flaska du hintet til så skjønte ingenting av resten av innlegget. Du er ikke den eneste som ikke legger merke til alle detaljer 😀

    16. HAHAHA! Jeg så på den blå flasken lengere enn jeg tørr innrømme! hahahhaha!! Trodde det var noe med den! hahahah

    17. Jeg skjønte ikke hva pilen pekte mot… Trodde det var den blå såpe flasken og skjønte ikke hvorfor det var så ille. Hehe.

    18. Hahaha! Godt å høre at det ikke bare var meg, for jeg skjønte seriøst ingenting av de første kommentarene. Men så dukket plutselig beistet opp… 😀

    19. Jøss.. så slettes ikke rumpa! Selv med pilen der! Satt å lurte på om flaska tilfeldigvis var en eller annen type Fun Light flaske, og at det du mente var at det derfor var nyttesløst at du brukte så mye tid på å sladde logoen på den ene flasken!
      Først etter lengere tid enn jeg tørr innrømme la jeg merke til stussen!
      Fantastisk morsom glipp da! Og jeg er fan av at du ler med oss i stede for å slette bevis og benekte det til tidenes ende! Du er rå!

    20. Jeg skjønte ikke hva du snakket om i dette innlegget, så ikke rumpa di med pil engang, trodde jeg hadde gått glipp av noe rart med den blå sprayflaska du Pilte til…. shit…. haha 😀 rart hvordan hjernen (ikke) fungerer… fin rumpe da! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg