Ekte, rart og ganske dårlig

Jeg vet ikke helt hva det er med dette bildet, men jeg elsker det.

Mens jeg rotet gjennom gamle babybilder fant jeg dette fantastiske bildet. Tatt i sofakroken på Sagene da plutten var kun en liten kladd. Det er noe med stemningen i bildet og hvordan de prater sammen gjennom blikk.

Som om Teo spør om hun vil huske ham midt oppi alt dette nye, og hennes lure smil som en betryggende bekreftelse tilbake.

 

 

Jeg liker det kanskje også ekstra godt fordi det ikke egentlig er et spesielt bra bilde, men det har den nerven som gjør at kvalitet ikke har noe å si. Det er uklart, rotete og teknisk sett ikke spesielt imponerende, men det gjør heller ingen verdens ting. For det er så utvilsomt ekte.

 

/ God kveld i stuggu!

Les også: “Mitt nye favorittbilde”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

14 kommentarer
    1. Tusen takk for det! Ja, synes det er noe utrolig fint over det bildet der. Et godt eksempel på at det ikke trenger å være godt arrangert, så lenge følelsene er ekte 🙂

    2. Et nydelig og rolig bilde! 💗 Skal se at nr 3 kommer til dere snart nå! 😜 Høres ut som at du er litt “banklein” som vi sier i Trøndelag? 😜

    3. Ble hunden værende? Er så mange som sier til meg at hunden ryker når babyen kommer. Men jeg ønsker å ikke tro det. Hva mener du?

    4. ja, deilig bilde som fanger lure blikk og en liten hund som lurer … Teknisk kvalitet er totat uviktig 🙂

    5. Et bilde sier mer enn tusen ord. Det stemmer virkelig. Hadde det vært en tankeboble over hodet på Teo tror jeg det ville stått “Du er trygg, jeg er her” eller noe i den duren.
      Nydelig bilde av et nydelig hverdagsøyeblikk. En ro og trygghet mellom alle tre, der både Christina og Teo lyser av kjærlighet til plutten, og hverandre.
      Mulig Christina prater som en hardbarket bryggesjauer, men hun har en utstrålig som skinner av livsglede, en trygghet i sin rolle og litt Emil.

    6. Er det noen som føler det likt som meg her? Jeg hadde ikke giddi å lest den bloggen her hvis det ikke var for at han er så kjekk? Og nå som frua hans også skriver, så føler jeg at jeg må lese der også… Men hvorfor det? … Fordi hu er sammen med han som er så kjekk? Jaja 😉 mye bra lesestoff da, som jeg egentlig føler at jeg ikke har tid til å lese 🙂

    7. Hallois! Klart han ble værende, men har nok måttet dele litt på oppmerksomheten siden da. Tok litt tid i starten, men de får det til å funke nå, selv om lillesnuppa kan bli litt pågående i blant, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg