Pimp my brille!

var axel = Math.random() + “”;
var a = axel * 10000000000000;
document.write(”);

Jeg har vært hos brillestylist og pimpet opp brillegarderoben! Se resultatet og få et knallbra brilletilbud 🙂

/ sponset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

I høst fant jeg til min store skrekk ut av jeg trengte briller. For meg som alltid har hatt perfekt syn og blikk som en ørn, var dette et stort nederlag. Men det gikk fort opp for meg at en brille absolutt ikke er så ille, men faktisk ganske trivelig.

Og nå som jeg er godt vant med briller, har jeg innsett at de funker som et slags smykke for ansiktet. Og på et fjes som dette, kommer det godt med 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Det slår meg at briller har utrolig stor betydning for utseendet, og derfor synes jeg det er så rart at man ofte bare har ett par briller man bruker til alt.

For man kler seg jo ganske ulikt på resten av kroppen for livets mange anledninger. Sjeldent man stiller til bryllup i joggedress eller tar på findressen for en tacofredag i sofakroken, så hvorfor skal det være noe forskjellig med briller?

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Derfor oppsøkte jeg Interoptik i jakt etter noe nytt og spennende til flere anledninger, for det kan jo være litt artig å variere briller alt ettersom hva man skal. Ikke minst er det praktisk å ha et par reservebriller liggende rundt i huset… 😉 #rotekopp

Jeg hadde ingen anelse om hva jeg skulle se etter, men da er det praktisk at Interoptik har egne brillestylister som hjelper deg med å finne de perfekte brillene tilpasset deg og ditt ansikt. Etter en hyggelig prat med brillestylisten, endte jeg faktisk opp med hele 6 ulike brillepar perfekt tilpasset min hodefasong og stil.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Halla damer, kiosken er åpen 😉

 

Jeg var også gjennom en imponerende synsundersøkelse med optomap, som gjennom en rekke tester og maskinelle avlesninger av øyet, avdekker nøyaktig hvor landet ligger. Jeg mener, bare se på dette bildet! Vet du hva det er? Innsiden av øyet mitt!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg vet ikke om det er et alderdomstegn eller ikke, men jeg har også begynt å sette mer og mer pris på skikkelig kundeservice. At butikken faktisk er oppriktig interessert i å tilby deg det som er riktig for deg og tar stolthet i faget sitt. Sånt skaper tillit og det synes jeg de var utrolig gode på hos Interoptik.

Så basert på praten med brillestylisten, egne preferanser, synsundersøkelse og hele sulamitten, endte jeg opp med å prøve 6 ulike innfatninger og tok med alle hjem for en skikkelig test i det pappahjertenske hjem. Men nå klarer jeg selvfølgelig ikke bestemme meg…

Hvilke(n) synes du funker best?

 

 

  1. Thomsen – Thomsten T227
  2. Nine – Nine2513
  3. Oakley – OX3125
  4. Emporio Armani – EA1028
  5. Ørgreen – Vanderbilt 422
  6. Jean Paul – JP 111

 

Knallpris på brilleglis!

Akkurat nå er det kjempesalg hos Interoptik, med 50 % på et stort utvalg merkevarebriller. Salget varer frem til 23. april og gjelder for en hel drøss med innfatninger, deriblant mine 6 brillefavoritter.

Så hvis du er på utkikk etter briller som er perfekt tilpasset deg og din stil, en skremmende nøyaktig synsundersøkelse med optomap og et knalltilbud på kliss nye briller: Sving innom Interoptik!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

–> Les mer om salget og se utvalget!

55 kommentarer

Siste innlegg