Pikkbilder på Snapchat

Jeg burde jo skjønt at jeg ba om det, men jeg ramlet helt uvitende ut i det og nå er mobilen full av peniser.

 

Closeup portrait anxious shocked young business woman looking at phone seeing bad news or photos with disgusting emotion on her face isolated grey wall background. Human emotion, reaction, expression

 

Man hører jo mye rart om hva folk sender hverandre på Snapchat, og før jeg kom skikkelig i gang med snappingen var jeg litt usikker på hva jeg kunne forvente meg. Men ikke én gang slo det meg at jeg skulle bli den snapperen i Norge som kanskje mottar flest pikkbilder i løpet av en dag!

Og det er kjempemoro! Folk sender inn og jeg titter. Og det er så mye rart! Store, små, tykke og tynne. Overraskende mange som er helt misformet, men jeg synes det er like morsomt uansett.

Jeg burde jo selvfølgelig skjønt at jeg ba om det, da jeg selv startet trenden med å filme at man åpner en ny boks med Bremykt. Jeg vet ikke hva de har hatt i det smøret, men når man river av det øverste plastlaget, venter det ofte en ufin overraskelse på undersiden. Veldig ofte har smøret formet seg så det ligner veldig på en penis.

Dette synes jeg var så morsomt at jeg mange ganger har dokumentert smørpakkeåpningen på snapchat og skrevet om fenomenet i ulike fora og facebook-grupper. Og plutselig, helt uten å mene det, har jeg blitt en slags ambassadør for dette rare fenomenet. Så hver gang jeg sjekker innom Snapchat, ligger det alltid en drøss med smørpeniser i alle slags former og fasonger på lur.

Jeg burde kanskje blitt brydd, men jeg mener: Fasan heller, hva annet skal man bruke Snapchat til? Resterende bilder jeg får består vanligvis av følgende:

Katt, katt, barn, barn, hest, skyer, hest, barn, barn, mat, barn på hest, katt i sofa, strikketøy, katt foran tv-en, smågodt, øl, barn, øl, skål og “se på meg da, jeg legger hodet på skakke og lager trutmunn og later som at jeg ikke synes jeg er litt søt på dette bildet, selv om sannheten er at jeg tok 150 bilder før jeg endelig nailet det” etc.

Så et knippe tykke, svulmende, fete, erigerte Bremyktpeniser er faktisk et velkomment avbrekk.

 

 

Det eneste aberet jeg har kommet opp med, er hvis det plutselig en dag skulle hendt meg noe og politiet må lete gjennom mobiltelefonen min etter spor. Og der, blant bilder av barn, natur og joggebukser, finner de en hel mappe med hundrevis av smørpikker. For da kommer de til å se på hverandre og si: “Nei dæven, han sjuke jævelen der får klare seg selv” og avslutte etterforskningen.

Men frem til den dagen kommer, får jeg vel bare prise meg lykkelig for at det heldigvis er snakk om smør og ikke ekte vare 😉

 

Surprised shocked scared doctor woman afraid and frightened covering her face with hands showing funny expression shocked and surprised. Female medical health care professional in hospital.

 

/ God freddan!

P.S. Fortsett for all del å sende smørpeniser på Snapchat –> Pappahjerte 🙂

P.P.S. Bremykt, hvis dere er klare for et samarbeid: Send en mail da. Hahaha!

Les også: “Ekte eller fake”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Smørpenishjerte på Facebook *

12 kommentarer
    1. Hahaha, nå trodde jeg først at du fikk utallige bilder fra menn som viste fram tissene sine, hoho.. Det hadde vært noe, eller.. Kanskje ikke. Godt det ikke var ekte vare sier jeg, gamlemor på 32 😉

    2. Kall meg koko, men hva med å starte en trend der man ser etter tissefanter i annen mat også!? Det er så herlig barnslig! Dette blir for spesielt interesserte. Plutselig åpenbarer det seg en tiss i kaffekoppen etter at kaffen er drukket opp eller når melkeskummet mykt lander i latten. Da jeg var liten var det ikke mye som fikk oss småjentene til å hyle av latter som når vi så en naken tissefant. Som den gangen på Tøyenbadet da det plutselig braste ut en gjeng nakne, voksne menn ut av badstua. Vi hylte av latter til vi fikk vondt i magen, til barnehagetantens store fortvilelse. Nå ble den barnslige fryden over å se en morsom tiss fra det motsatte kjønn vekket! Til og med folk over 30 synes sånt er gøy (hvertfall meg :-/) hihi.

    3. Hahahaha! JA, jeg er med! 😀 Ikke akkurat det jeg hadde trodd jeg skulle bruke livet mitt på når jeg bikket 34 år, men fasan heller, det høres ut som en knallidé 😉
      Skal lete etter matrelaterte peniser, og dokumentere mine funn på Snapchat og/eller blogg hihi.
      /high5

    4. Så kult at du er med 😀 En god latter beriker livet, og selv om det kan virke sykt barnslig så er det noen av oss som har denne humoren 😉 Sender noen snaps om det dukker opp noen mattissetasser!

    5. Do it! Ikke sikkert jeg får sjekket dem alle, får så sinnssykt mange snapper at mange faller ut, men prøver å få med meg de fleste. Spesielt mattissefanter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg