Da “Kona til” ble til

I går var det endelig duket for episoden av Bloggerne der Christina publiserte sitt aller første innlegg på egen blogg. Det var så utrolig morsomt å se igjen de gamle klippene fra i høst og gleden hennes da hun fikk sin første like og kommentar. Jeg digger den ektefølte reaksjonen hennes på den aller første kommentaren på bloggen, der en leser skriver at hun elsker bloggen til Christina:

– “Hva skal jeg svare? Jeg elsker deg og?!”

 

 

 

Bak kulissene kan jeg fortelle at dette var en veldig travel, hektisk og kaotisk periode. Altså, veldig veldig. Det var fullt kjør med filming av Bloggerne og det viste seg raskt at det ikke var noen liten oppgave å skulle starte en ny blogg. Vi gikk flere runder på om vi virkelig skulle gå for dette eller ikke, men Christina elsker å skrive, og alle de fantastiske tilbakemeldingene hun fikk på de populære gjesteinnleggene hennes på min blogg, hadde tent en flamme som ikke lot seg slukke.

Så da kjørte vi på, og responsen lot ikke vente på seg. Jeg kan ikke si at jeg er veldig overrasket, for selv om jeg er ganske inhabil, må jeg få si at jeg synes Christina skriver helt fantastisk bra og har noen historier å by på som får meg til å dævve av latter.

Samtidig er hun en veldig jordnær og lite selvhøytidelig dame som ikke er redd for å “bjuda på” og drite ut både meg og seg selv. Og sånt blir det bra blogg av.

Men fytti katta så kaotisk det var i starten. Jeg vet at det kan være vanskelig å forstå, men å skrive blogg er faktisk veldig mye mer omfattende enn mange tror. Og brått gikk vi fra én aktiv blogg til to, og den økte arbeidsmengden tok oss nok litt på senga.

Men når jeg så klippene på Bloggerne i går, er jeg så utrolig glad for at vi gikk for dette, for du kan virkelig se lykken og gleden stråle ut av øynene hennes! Det er jo selvfølgelig mye jobb og stress, men fy flate så moro!

Les mer på: konatil.blogg.no

 

 

Samtidig må jeg også få takke alle dere som har sendt oss tilbakemeldinger på vår deltakelse i Bloggerne så langt 🙂 Snapchatten min tok helt av under gårsdagens episode og det er så fantastisk hyggelig å høre fra dere!

Så tusen takk for det! Og fortsett å se på Bloggerne 😉 I kveld kjører vi i gang igjen med livesnapping underveis og masse moro, så husk å følge både Pappahjerte og Umulius82 på Snap!

P.S. Ser du på Bloggerne? Hva synes du om årets sesong så langt?

 

Snipp snapp snute, så var det første blogginnlegget ute 🙂

 

Nysgjerrig på mer? Les det aller første innlegget til Kona Til

For faste oppdatering og mer moro fra frua –> Følg Kona til på Facebook

23 kommentarer
    1. Ser på Bloggerne såfremt jeg har mulighet til det. Gubben får greie seg med litt mindre Fjorden Cowboys! Tror det er flere år siden vi har vært uenige om hva som skal være på Tv’n, og det er litt godt å oppleve at jeg fremdeles kan få bestemme 🙂
      Ha en fin kveld.
      -klem-

    2. Er nesten litt stolt at jeg var nummer 5 til å kommentere på Cristinas første blogginnlegg😄
      Elsker å se på Bloggerne, men det er jo for å se på dere, altså😉

    3. Digger digger digger at dere er med på bloggerne!! Dere er virkelig et radarpar, og jeg storkoser meg med å få et innblikk i hverdagen deres!😃😃

    4. har lest bloggen din en lenger periode nå, og den gjør alltid kjipe dager litt bedre! At dere er med på bloggerne og deler hverdagen deres også der gjør bare at jeg elsker både din og Christina sin blogg enda mer! Aldri slutt å blogge, noen av dere! Vi trenger bloggere som dere 🙂

    5. Aldri sett bloggerne før i år og leser som regel ingen blogger heller, kommentere det gidder jeg vertfall aldri! MEN jeg må bare si at dere to er de søteste og morsomste menneskene jeg har sett på lenge. Jeg smiler, ler og koser meg hele tiden dere er på sjermen!

    6. Tror sånn ca. alle ladies over 24 år har en crush på deg etter å ha sett deg på bloggerne :p (inkludert meg). Men jeg liker Christina godt og jeg, dere er så fine sammen!

    7. Haha! Tusen takk for det 🙂 Elsker når folk bryter alle sine prinsipper for å legge igjen en kommentar, hihi.
      Og hvis det er noen trøst: Jeg har alltid tenkt at pappablogg er altfor døvt å holde på med. Men men.. gikk rett i fella der gitt 😉

    8. Tusen takk for det, Ida! Lover å ikke holde opp med det første. Hvis jeg holder på lenge nok, kan jeg jo bare gå fra pappahjerte til bestefarhjerte 😉
      /high5

    9. Herligheten for et strålende par dere er! Helt klart verdt å se på denne sesongen av bloggerne siden dere er med! Ble i skikkelig godt humør av dere 🙂 stay fabulous!

    10. Takk for det, Maria! Vet ikke helt med “fabulous”, men vi skal nå i hvert fall fortsette å være oss selv, i all vår joggebuksende uperfekthet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg