God morgen Norge!

I dag var det opp og hoppe før hanen brøler, for å hilse en ny uke velkommen og si Gooood morgen Norge!

 

 

I den anledning fikk vi lurt inn en liten guttetur fra søndag til mandag for pluttisen og meg. God Morgen Norge begynner tidlig nok, som om ikke man må ta nattog fra Larvik for å rekke det, så da ble det inn i går kveld og natt på hotell.

Og vet du, det er så fantastisk hyggelig å være bare oss to gutta på tur! Vi surrer rundt og koser oss, og tar livet helt som det faller seg. Siden vi drar fra to små tuppelurer der hjemme, pleier vi ikke å være borte stort mer enn et døgn, men det er ganske mye man rekker på 24 timer om det ikke er så mye man skal rekke.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bare “litt” spennende å bo i 24. etage da! 😀 (både for far og sønn)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Røddig utsikt fra rommet.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den alltid populære “Tråkke på hodet til pappa”-leken.

 

Ta en titt på Rådhuset, kjøre trikk, kjøpe et nytt puslespill, kanskje en liten bolle. Trenger ikke være så mye mer, for det viktigste med en skikkelig guttetur er tross alt å kose seg underveis. Men et par faste tradisjoner må man ha på plass, så i går ble det take-away sushi på senga, et varmt bad og litt godteri til barne-tv. Er man på tur, så er man på tur.

Selvfølgelig litt viktig å rekke det man faktisk er på tur for å rekke også da 😉 Skal ikke si at jeg var helt enig da alarmen ringte klokken 06.15 og jeg innså at den lange hotellfrokosten jeg hadde drømt om, ble degradert til en rask skive på fjøla, men sånn kan det gå. Greit å ikke kose seg for mye heller, når frua sitter hjemme og følger med på snapchat 😉 (hei til deg)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Livretten til pluttis ^_^

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kortreist, økologisk og sukkerfritt til lunsj i dag. Eller… okei da, det ble en kanelbolle på pluttis 😛

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stor by, liten plutt.

 

Men nå er snutene vendt hjemover og vi ser frem til en ny og spennende uke. I den anledning må jeg bare minne om en liiiiiten ting…

Husk Bloggerne kl. 21.30 på TV2 Livsstil i kveld!

I dag er det nemlig endelig tid for en rotete småbarnsfamilie fra Larvik å gjøre sin entré, og det kan potensielt bli både kleint, rart, fjasete og gøy. Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg mest, men det får bare gå som det går, så er jeg uansett kjempestolt over å få være med på moroa 🙂

 

 

 

/ God morgen Norge! 🙂

Les også: Små barn gjør deg hjerneskadet!

For mer fjas og moro –> Følg Gutteturhjerte på Facebook

11 kommentarer
    1. Fantastisk bilde der plutten tråkker på hodet. Ser egentlig ut som han har forvirret seg bort fra pappaen sin og at pappa kommer løpende etter han og er veldig glad for å finne han igjen😊

    2. Kjempegøy å se dere på god morgen Norge idag! Min sønn vekket meg kl 05.40 idag,men var ganske rolig kl 08, så jeg måtte streve litt for å holde meg våken frem til dere kom på skjermen 😁. Og jeg har reservert tv’en ikveld for å se bloggerne, husk å legge ut snap’er med flaueputen!

    3. Endelig kommer dere på skjermen 😁 er i hovedsak eneste grunnen til at jeg har begynt å se på serien ☺ så gleder meg til å se i kveld 😁

    4. Aldri tittet innom her før, men da jeg så på bloggerne ble jeg helt forelsket i den søte familien deres 🙂 Så sjarmerende, naturlig og morsom du er! Klippet fra stellebordet er det søteste jeg har sett på lenge! Helt herlig. Jeg heier på dere 🙂

    5. Oj, tusen takk for det! Veldig glad for at jeg klarte å fange det øyeblikket på film, og utrolig moro at det nå har gått ut til hele Norge 🙂
      … men klart, litt uproft opplegg å skremme vettaskiten av dattera si da 😉
      /high5

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg