Så trøtt at øya går i kryss

Det er først når man er skikkelig underernært på søvn at man innser hvor utrolig viktig søvn faktisk er. Det har jeg for alvor fått kjenne på i dag. For er man trøtt nok, blir alt annet helt ubetydelig. Alt man tenker på er søvn.

Og helt ærlig: Nå begynner jeg å bli skikkelig lei.

For jeg synes det er den samme slitte regla hver eneste dag: “I kveld må vi legge oss tidlig” sier vi og ser på hverandre. Men hver eneste kveld tikker takkene fra oss, og mens vi står og pusser tenner, sjekker en av oss klokka og utbryter: “Aaargh, nå ble det seint i kveld også!! Skal det aldri være mulig å legge seg tidlig?!”

Derfor er det med stor iver og glede jeg ser frem til de neste to ukene, når frua og jeg nå skal duellere i en skikkelig sleep challenge! Der målet ikke bare er å sove godt, men også lenge, og akkurat nå høres det ut som et stort stykke himmel.

Men det får jeg skrive mer om i morgen, for hvis jeg holder meg våken stort lenger nå, kommer noe til å kollapse. Antakeligvis hjernen, og den er allerede utrydningstruet nok fra før 😉

 

Full length view of a tired man. Fish-eye lens used. High resolution image taken in studio. Isolated on pure white background.

 

/ God natt, min skatt. Til uka blir det rock n roll, men først en date med sovetroll 🙂

Les også –> “Mann på shopping omkom i ventestol

* Følg Sovehjerte på Facebook *

5 kommentarer
    1. I feel you, her har minsten begynt å få jeksler, som ente med 2,5 timer søvn på oss i natt. Gjelder å ikke sette seg ned nå, for da sovner jeg! Fullt kjør med husarbeid så dagen går fort. Så får vi se om ikke det går ann å legge seg tidlig i kveld?
      Ha en fin dag 🙂

    2. Oh lord. Det er på grensa til brudd på menneskerettighetene ass.

      Men ja, husk å svinge innom bloggen i kveld, for da kommer det en egen sak med et par tips for å legge seg tidlig, for det har jeg store planer om denne uka, og til det har jeg fått litt drahjelp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg