Hjemmetrening – første video!

Vel vel, kjære leser, jeg antar at det siste du ville trodd at du skulle se i dag, var meg i treningstights, men nå er du bare ett lite klikk unna å se hvordan det gikk da undertegnede prøvde seg på 15 minutters hjemmetrening i dag. I ført herlig frekk treningstights. Jeg er ganske sikker på at det vil få meg i form fortere 😉

Og det må jeg bare få si: Jeg har alltid vært skeptisk til hjemmetrening, det føles jo liksom ikke nok. Trening må foregå i et rådyrt treningsstudio med jernstenger og scooter og folk som brøler: “KOM IGJEN, GI MEG EN TIL!!!!”. Det skal da ikke være mulig å komme seg i form i sin egen stue? Eller?

 

Jeg la merke til en som kommenterte her på bloggen at hun slet så veldig med den klassiske dørstokkmila, og det tror jeg de fleste kan kjenne seg igjen i. Det er SÅ vanskelig å komme seg over dørstokken og ut på trening, og det er jo nettopp det som gjør hjemmetrening så genialt! Ingen dørstokk, bare på med treningstøy, så er du i gang. Ingen tid brukt på å kjøre til treningssenter eller stå og vente på apparater. Easy, peasy, japanesy! 🙂

I dag trente jeg i stua mens lillesnupp lå oppe og sov. Jeg startet ca. 12.30 og 12.45 var jeg ferdig.

Og resultatet? Vel, la oss bare si at videoen under ganske effektivt besvarer spørsmålet: “Hvor svett rekker en pappablogger å bli på 15 minutter?”

 

 

/ God helg! 🙂

For mer treningsgalskap –> * Følg Svettehjerte på Facebook *

19 kommentarer
    1. Fantastisk treningsvideo! Du kommer til å bli så fitt på disse 12 ukene!”Fittehjerte” (hahahaha) Keep up! 🙂

    2. Fra sofagris til Svettehjerte :o) Slenger meg på, som den dedigerte fan jeg er, så har jo jeg også gått på en smell, så blir med på ny runde om kampen mot kiloene. Den som gir seg er en dritt :o)

    3. Hurra! Så hyggelig å høre 🙂 Altså, ikke om smellen da, men at du hiver deg på igjen. Jeg tror jeg har lært et og annet av han derre Sofagrisen, og går på med fatt mot og lavere ambisjoner denne gangen 😉

      Det var jo dødsdømt å gå på et superambisiøst treningsprosjekt samtidig som lillesnupp kom til verden, men jeg måtte visst lære det den tøffe måten 😉

    4. Jeg er en av dem som holder på et par uker, men så dabber det av og VIPS så er dobbelthaken ikke sigende som etter juleferie. Hiver meg med! For å si det sånn, jeg kan hvis svettehjerte kan! Ikkesant?

    5. Yes! Ja fasan heller, hvis jeg klarer å komme meg opp av sofaen og børste tacorestene av skjorta, burde det være muligheter for alle 😉
      Lykke til!!!! Og rop ut om det skulle være noe 🙂
      /high5

    6. Hm… en dag kan man ju prova. Kanske. Men squats? Kunde inte gå på tre dagar sist. Inte utan att det såg ut som att det hade hänt en olycka där bak i alla fall. Haha.
      Men ok. En dag. Femton minuter. GO! 😉
      Thanx for The push!
      Btw – fittehjerte 💖💖 Hahahahaha!!!

    7. Jeg har trent hjemme i over 2 år og har blitt skikkelig fit og med masse energi og overskudd. 30-40 min 6 dager i uken har endret livet mitt helt. Ungene elsker å være med 😊

    8. Haha, squats er tøffe tak, men utrolig deilig når man er gjennom. Ser jo selvfølgelig ut som man har vært i fengsel litt for lenge, men hey 😉

      Ja come on, hvis jeg kan, så kan du! Go go go 😀
      /high5

      Hilsen Fittehjerte X-D

    9. Det er det 😀 Fordelen med å trene hjemme er at du bare kan “dø”etterpå. Så bånn pinne og slukne på sofan ev stuegolvet. Haha 😊

    10. Haha! knallbra! Den der “svette er fett som gråter” fikk meg til å le høyt for meg selv! Kleint, men sykt bra! Fikk nesten lyst til å trene nå, men taar det i mårra 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg