Små små barn og lakenskrekk

Hva er vel vitsen med å sove når man bare kan stå opp?

 


Sove? Næh…
 

I dag har vi en viktig avtale hos tannlegen, så i går kveld var Christina småstresset og føre-var som alltid. Og på vei til sengs hadde vi denne lille samtalen:

– “Vi skulle ikke satt på en vekkerklokke da, bare sånn i tilfelle?”

– “Næh”

– “Sikker?”

– “Christina… Vi har to barn.”

Jeg mente nemlig at det var helt unødvendig. Med to barn i hus er man nærmest dømt til å stå opp tidlig uansett. Tenkte jeg.

Og jeg hadde rett.

 


Neida så..

 


Sorry paps, hakke tid til å sove. Må vaske tannbørster og spise tannkrem.
 

Men til hennes forsvar, og i en slags bitter ironisk dobbelt negativ: Jeg vet jo hvem hun har arvet lakenskrekken fra…

 


#idiot
 

Jeg legger meg sent, lillesnupp står opp tidlig – perfekt kombinasjon. Men men, nå er vi da engang våkne og hvis vi prøver å se litt positivt på det, så kommer vi i hvert fall garantert til å rekke tannlegen. Og uansett hvor trøtt man måtte være, så er det jo ikke noe en kopp kaffe eller to ikke kan løse. Eller en liter. Minst 😉

 


Bestevenner <3

P.S. For flere live-oppdateringer og galskap: Husk å følge Pappahjerte på Snapchat!

 

/ Ha en fin dag a, folkens 🙂

* Følg Lakenskrekkhjerte på Facebook *

12 kommentarer
    1. Har haft både Talibarn och kattkräk i sängen inatt. På mig, över, uppepå, slickandes, sparkandes… hade nästan hunnit glömma hur bra man inte alls sover då! 😉
      Men som du säger… inget inte ett par liter kaffe och dunka huvudet i en tegelvägg inte kan lösa! 😉
      Lycka till hos tandläkaren!
      (Föresten… är man inte..eh..pervers..om man väljer ett sådant yrke? :D)

    2. Våken med lille I hele går så 10 timer nattevakt I natt no venter jeg på kvilen til lille snupp kanskje jeg får lurt til meg 2 timer 😴😴 blir i vertfall 30 timer uten søvn Før hun her skal sove zzz😨😱😨

    3. Hehe, si det. Min eldstebror er tannlege og jeg synes tydelig jeg kan se et lysglimt av ondskap i øynene hans når han går løs på sin stakkars lillebror, så mulig du er inne på noe her 😛

    4. Hadde en som var våken i natt og ville ligge i vår seng. Fikk han til å sove igjen, problemet var bare at mamma sovna ikke igjen før klokka 05….. Godt det er vinterferie! Sendte snuppen i bhg og nå skal mamma sove:) zzzzzzzzzz

    5. Haha, akkurat som meg og mannen når vi skal noe dagen etter..husk å sette på vekkerklokke.. Hah, eenei, stemmer det, vi har jo to barn. Våkner tidlig UANSETT.
      Fantastisk blogg du har. Jeg titter innom hver dag når jeg skal slappe av. Du skriver kjempebra og morsomt, og særlig jeg som har to barn på 6 mnd og 3 år kjenner meg stadig igjen i ting du skriver om. Perfekt blogg for småbarnsforeldre, men også alle andre. Fantastisk underholdende å følge både deg og kona di på snap også 😂 dere er rå!
      Flotte bilder!! Viktig å ta vare på de små øyeblikkene og minnene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg