Sjokkerende start på dagen!

Lite visste jeg hva som ventet meg da jeg kom ned trappen i dag tidlig. Hvor er alt?!

 

 

Vi går ned trappen, lillesnupp og jeg. Oppe ligger plutten i den store senga og tuller med mobilen mens mamma prøver å luske til seg en ørliten ekstra høneblund. På vei ned trappen er lillesnupp og jeg. Hun henger ut på armen mens pappa har begynt å prate oppspilt om kaffekoppen som nå er bare få minutter unna.

Men da vi nærmer oss bunnen av trappen, treffer sjokket. Hvor er alle tingene våre?!

 

 

Gangen er helt renset for ting, ikke en vogn, ikke en støvel. Hvor er alle jakkene? Kjøkkenet er likedan, ikke en ting! Hvor er macen til pappa? Hvor er kameraet? Hvor er alle greiene? Jeg spretter ut i stua og resultatet er det samme. Hvor er lekene til barna? Tørkestativet? Hvor er alt?!

 

 

Det første som slår meg, som en istapp gjennom hjertet: Vi har hatt innbrudd! Noen har vært her og stjålet alt vi eier!!

Men så husker jeg det. Vi hadde jo bursdagsgjester her i går. Det er bare ryddig.

Puh.

 

 

/ Får begynne å feire bursdag litt oftere 😉

* Følg Grønnsåpehjerte på Facebook *

12 kommentarer
    1. Hey hey ! Du kunne jo gitt litt skryt til svigermor da, hun ryddet jo opp i kåken mens dere feiret på Lekeland i går 🙂

    2. Haha, om det bare hadde vært så vel. Jo da, vi hadde nå ryddet ganske så fint før voksenbursdagen på lørdag, men det er to kritiske faktorer som gjør seg gjeldende for det sjokkerende ryddige resultatet…
      1) Barnebursdagen ble avholdt på lekeland.
      2) Svigermor var her med ryddelabben mens vi var i nevnte barnebursdag 😉
      1 + 2 = Ryddig hus 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg