Smakebit fra Bloggerne!

Neste sesong av Bloggerne er rett rundt hjørnet og her kommer en liten smakebit!

Jeg ber dere legge spesielt merke til alle de vakre, flotte menneskene som pryder denne promo-videoen.

Og oss da… Haha!

–> Klikk på bildet under for å snurre film 😉

 

Er ikke så mye vi har klart å snike oss med her, men fra det ene klippet der vi ligger som to stabler med wienerpølser i sofaen, og det andre klippet der jeg ligger og duner´n i et spa-basseng, er det grunn til å frykte høy føring av flaueputa utover våren.

Men det gledes! Det gledes stort, for å være med på Bloggerne har alltid vært en stor drøm! Enda kan jeg ikke helt forstå hvordan jeg klarte å overtale Christina til å bli med, men det gikk. Jeg ligger nok 200 000 bonuspoeng i minus, men det er det verdt 😉

Det eneste jeg håper er at de har med ganske lite av er den superkleine spa-daten vi var på i høst. For jeg har sjeldent blitt mer uvel, klam og ukomfortabel som da jeg fant det forferdelige spa-undertøyet de ville at vi skulle gå med. En voksen mann som meg, sprade rundt i en svart tanga laget av gjennomsiktig papirstoff? Hva i all verden feiler det de spa-folka?! x-)

Men dette blir gøy, utrolig gøy! Galskapen starter på TV2 Livsstil i mars. Å herregud, det er jo om bare noen få uker!! Jeg håper dere gleder dere minst like mye som oss, men bare for å være på den sikre siden, kan det være greit å gå til innkjøp av en slik:

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sees i mars!

 

/ Som vist på TV 😉

* Følg Bloggerne-hjerte på Facebook *

16 kommentarer
    1. Hehehe, tror dette blir bra jeg, det MÅ jo egentlig bare bli det når de putter så sprøe, hærlige og lite selvhøytidelige apekatter som dere to inni der 😉

    2. Så morsomt! Jeg gleder meg veldig. Bloggen din er verdens beste. Jeg kjenner meg så igjen i hverdagen din i noe av det du skriver. Måten du skriver på er helt fantastisk! Humor er så viktig og du er favorittbloggeren min som gir meg mye i en blandet hverdag. Tusen takk for de gangene jeg ler og koser meg med bloggen din! Ha en fin kveld videre!

    3. Å herregud – hadde aldri trodd at bloggerne skulle utløse at jeg kjøpte meg Sumo-abonnement, men nå vurderer jeg det faktisk. Creds.

    4. Wow, tusen takk for det!!
      Verdens beste faktisk? Det vakke småsaker! Takker, nikker, bukker og neier for det 🙂
      Det lover godt for tv-våren 😉
      /highfive

    5. Hehe! Har aldri sett bloggerne før, men det virka jo fryktelig trist. Masse grining og dårlig stemning! Så tror det er bra at dere er med, for å sprite opp steminga litt 🙂 Fantastiske latterhaker, hehe! Søtinger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg