Skilt ved fødselen

I dag fikk jeg en melding på facebook som fikk meg til å brøle ute i hemningsløs latter. Og siden det er fredag kveld og alt det der – selvfølgelig deler jeg gladelig morsomheten med dere!

På min kjæres bekostning, naturligvis.

For i går la frua ut et bilde på Snapchat av seg selv, usminket og fæl. Og noen, ikke meg altså, men noooen, kunne jo vært så frekke å si at denne lille tuppa:

 

 

Er som snytt ut av nesa på Garth fra 90-tallsfilmen Waynes World:

 

 

Hahaha! Nei? Ikke? Jeg klarer i hvert fall ikke se forskjell, hihihi.

 

(bilder: snakkle – whichcdn – fotolog – privat)

 

Sånn, da går jeg og legger meg i garasjen… 😉

 

/ God helg! Og takk til medblogger Geriatriks for et våkent øye 🙂

P.S. Husk å følge umulius82 på Snapchat!

* Følg Gubben til på Facebook *

17 kommentarer

Siste innlegg