Endelig ekte kjendis!

Så har det endelig skjedd: Jeg har blitt kjendis!

 

famous woman posing in front of paparazzi

 

Endelig kan jeg med rette si at jeg er på hils med kultureliten, og ser nå frem til både hageselskaper og klamme kjendisfester med hippe DJs og økologisk fingermat.

Jeg skal ikke gå så langt som å si at dette er en livslang drøm, men samtidig er det jo litt stas. Jeg kommer nok fortsatt til å hilse på folk i butikken og dukke opp i familiebursdager, men det er også det eneste. Ikke lenger småprate med naboer eller plukke opp hundebajs. Ferdig med sånt nå. Har folk til slikt. Det er for vanlige folk. Ikke sånne som meg.

Det høres kanskje rart ut, for hva er egentlig en kjendis? Hvor går grensen? Er det når man dukker opp i lusekofte på forsiden av Se & Hør i et bilde fra hytta med undertittel “Her koser vi oss” eller er det når man blir invitert til rekesmørbrød på slottet? Er det når man blir invitert til klam samtale hos Thomas & Harald, eller når man får sitte i sofaen til Skavlan og bli avbrutt en halvtimes tid?

Næh.

Det er selvfølgelig når man får egen fanpage på Instagram!

 

 

Jeg skal innrømme at jeg ikke trodde mine egne, slitne briller da jeg oppdaget dette, jeg mener, hallo, jeg er en skjeggete og sliten kis på 34 år. Fanpages og den slags er for de som ligger på rundt en tredjedel av min alder, men like fullt: Veldig stas.

Så nå tenker jeg å bruke resten av kvelden på ringe rundt til ymse folk på A-lista og spørre hva som skjer.

Førstemann på lista: Aksel Hennie. Hørte han var blitt nevnt i en tale under Golden Globe-utdelingen i går. Det må jo ha vært litt stas og sikkert sånt vi kjendiser prater om.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

…og han bare “Kom igjen, ketchup!” Haha! Tog du ´an?

 

P.S. Aksel Hennie har ikke fanpage på Insta forresten. Just sayin´… 😉

* Følg Kjendishjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg