Genialt triks for bråkete leker

Altfor mange ganger har hodet mitt nærmest eksplodert av bråkete leker, men nå har jeg kommet opp med en genial løsning.

At jeg ikke har tenkt på dette før!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Vi har jo huset fullt at leker som spiller og bråker og roper og herjer, og noen dager går den endeløse lyden av bråkete leker raskt gjennom øret og rett inn i hjernen. Og da kan man plutselig klikke, slik som i denne videoen fra i sommer:

 

Mang en gang har jeg sittet med et hode som holder på å sprenge av irriterende lyder og tenkt på om jeg ikke skulle prøvd å gjøre noe med problemet, men jeg har liksom aldri kommet så langt. Vel, ikke nå lenger!

For i går fant to tanketråder endelig kjemien og en idé gnistret til live. Så da tok fattern turen ut i redskapsboden for å se om ikke det skulle være mulig å få seg littegranne hjernefred. Og slik gikk det:

 

 

Jeg kan ikke tro at det faktisk fungerte! Men nå har vi altså en perfekt fungerende skumfrosk, som vet å holde tyst. Perfekt 🙂

Så, kjære gåbiler, keyboard, lekehus, dukker, bamser og gudene vet hva: Nå har dere sett hvordan det kan gå. Litt lyd er greit, men kjenn din besøkelsestid. Hvis du ikke oppfører deg, kan det være du som ender opp på operasjonsbordet neste gang. Du er herved advart.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Hva skjedde? Hvor er jeg? Hvilken dag er det?

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Wiiiiiiiii!

 

/ Lifehack – vær så god 😉

* Følg Froskehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg