The humor

Å du hellige kveite! Da jeg tidligere i dag skrev innlegget The chair”, hadde jeg ingen anelse om at det skulle være slik en fantastisk kilde til humor.

For nå har jeg sittet her i hele kveld og humret og ledd av alle kommentarene deres, både på bloggen, facebook, instagram og snapchat!.

Det hagler inn med herlige innrømmelser på hvor folk har stablet klær og rot, og det ene innslaget etter det andre får meg til å gapskratte. Og nå innser jeg at vi helt seriøst har kommet opp med en helt ny humor i dag. Nemlig: “The humor” 😉

Under har jeg samlet et lite knippe av steder hvor folk har samlet klær og rot til taket. Og jeg nevner i fleng:

The stol

The badebalje

The knagg

The room

The floor

The skittentøyskurv-lokk

The treningsbag

The blue Ikea-bag on the floor

The husband

The stellebord

The gang

The benk

The kjøkkenbord

The skatoll

The varmtvannsbereder

 

Hahaha, I love it!

Jeg liker også spesielt godt når damer tagger gubben sin og sier: “Der kan du se, det er ikke bare oss!”

For slike innrømmelser sitter langt inne! Man tenker jo selvfølgelig at ingen andre har det like rotete som en selv, men i dag har vi bevist det: Veldig veldig mange har det sånn. Man ser for seg at alle andre kjører full hotellfinish på hele huset hele tiden, men sannheten er nok at rundt om i det langstrakte land er det ikke bare et par skjeletter i skapet, men også noen slengt over “the chair”, “the skatoll” og “the badebalje”.

Og det er en utrolig fin tanke å gå inn i helgen med, for jeg hadde egentlig store planer om å vaske badet i kveld, men nå tenker jeg som så:

“Skakke komme her og tro man er bedre enn folk, si!”

… så da flytter jeg heller unna litt rot fra “The sofa” og får på noe håndball på TV 😀

 

Dog demolishes clothes in messy room“The hund”

 

Takk for mang en god latter i dag, folkens. U rock!

/ God helg!

* Følg The Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg