3 små snutter ringer julen inn!

Se disse tre små snuttene og kjenn julestemningen spre seg i kroppen som gløgg og nissesang 🙂

 

Gingerbread cookies hanging over wooden background

 

I kveld ønsker jeg rett og slett å dele det jeg mener er årets tre aller beste jule-reklamefilmer! For er det noe jeg virkelig digger, så er det en skikkelig god reklamefilm som klarer å røre noe langt inni meg og ta meg med på en reise og helt få meg til å glemme at jeg ser på en reklame.

Og disse tre gjør dette mesterlig! Hvis du klarer å se alle de tre små snuttene uten å sitte igjen med verken et smil, litt julestemning eller en liten tåre i øyekroken, bør du raskest mulig ringe fastlegen og melde fra om at du har et hjerte av stein 😉

Veldig kjapt om snuttene før vi setter i gang: Den ene er tysk og jeg skjønner ikke et kvekk av hva de sier, men det er ikke så farlig, for man kjenner følelsene stikke dypt og langt forbi hva språk forklarer.

Den andre er norsk og drar frem noe som er så herlig erkenorsk at det bare gjør meg skikkelig glad. Og dette er noe de aller fleste av oss kan kjenne seg igjen i 😉

Den tredje er engelsk og trenger egentlig ingen forklaring, den er bare helt nydelig.

Så du, sleng deg på sofaen, dra på deg tøflene og kos deg med disse tre herlige små filmsnuttene.

Snurr film!

 

Den tyske

 

Den norske

l2U7DYwVubw

Den engelske

wuz2ILq4UeA

Så, hva ble det? Tåre, smil eller hjerte av stein? 😛

/ God jul!

* Følg Reklamefilmhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg