Endelig er det offisielt!!

Det er med stoooor glede at jeg endelig kan brøle ut til hele verden: JEG ER MED I NESTE SESONG AV BLOGGERNE!!

 

Skvist inn blant to flotte damer har du yours truly 🙂

 

Kanskje ikke så lett å se blant struttende pupper og vaskebrett, men jeg er der.

Ventetiden har vært uliiiiidelig, men nå kan jeg endelig bable i vei så mye jeg vil. Og jeg gleder meg!!

Helt ærlig så gruer jeg meg kanskje egentlig mest, for dette har lenge vært en stor drøm, og nå som jeg endelig er der kjenner jeg så mye ærefrykt og ydmykhet at jeg blir litt kvalm. Veldig kvalm. Bare kvalm egentlig.

Tanken var jo selvfølgelig at når man endelig skulle komme seg på tv, skulle alt gjøres så ryddig og flott og fint og skikkelig hollywood, meeeeen med to små barn i hus så går jo ingenting noensinne etter planen, så derfor er det stor fare for at det dere får se på skjermen er ganske nøyaktig akkurat sånn det er bak fasaden 😉

Kan vel ikke si så mye om akkurat hva som er blitt filmet, men jeg kan love at det blir mye kos og kaos, krangling og kyssing, tant, fjas og moro. Pute-tv? Ikke umulig.

Det er enda en stund igjen til programmet går på tv og enda er det pågående opptak, men nå er i hvert fall katten ute av hatten og det føles helt FANTASTISK!

Så tusen tusen hjertelig takk til deg, kjære leser, som sitter der i din stol og slurper din kaffe, og hver dag ramler innom bloggen for å ta en liten titt. Jeg digger deg!

 

 

/High five!

Din Peter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg