Febertips for proffe

I disse dager herjer snørrfeberen landet som en tysk mare, og derfor tenkte jeg å dele et snedig lite febertips jeg har kommet opp med helt selv.

 

Og blås!

 

For når det er fullt feber- og snørrkjør, så gir det seg jo ikke nødvendigvis om natta. Snarere tvert i mot.

3-åringen våkner et sted mellom 10 og ørten millioner ganger i løpet av natta enten på grunn av snørr, hoste eller snørrhoste. Så de siste nettene har jeg sovet inne på rommet hans, enten på gulvet eller i samme seng, slik at det er rask tilgang på hjelp og trøst, uten å måtte vekke resten av husholdningen.

Og her kommer trikset: Sov med en liten pakke kleenex i truselinningen!

Da vet du alltid hvor du har den og kan by på snørrpapir på sekundet, fremfor å famle rundt i et bekmørkt rom på leting etter en liten papirlapp. Gudene vet hvor mange ganger jeg har famlet rundt etter snørrfiller i halvsøvne, halvsvimete og halvblind. Men nå slipper jeg det, takket være dette ganske smarte febertipset jeg har funnet på sjæl.

Det ser kanskje litt rart ut, men trøst me, det funker 🙂

 

 

/ Vær så god!

* Følg Feberhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg