Årets raffeste julekalender!

Endelig går det mot jul og årets raffeste julekalender inkluderer premier til over 100 000 kroner!

/ sponset innlegg

Say whaaaat?!

 

Julegaver, julemat, julefilmer, julemusikk, julekos, julerøkelse, jule meg her og jule meg der – ja, du gjettet riktig – jeg simpelthen elsker jul! Altså, virkelig. Langt over gjennomsnittet! Og nå går det endelig mot jul igjen. Det er faktisk bare TRE UKER til første søndag i advent og jeg gleder meg helt vilt! Jeg kan ikke tro at det allerede snart er jul igjen, men det kribler i magen bare ved tanken.

Når “Tre nøtter til Askepott” ruller over skjermen og jeg ligger i sofaen med et par skiver julekake med brunost på og en stor kopp kakao attåt, ja da kan ikke livet bli noe særlig bedre. Årets høydepunkt? Ikke umulig. Og nå er vi snart i gang igjen!

 

Julen for to år siden. Som bestilt 😉

 

Men før alt det, før julegaver og nøttene til Askepott, er det én ting som er livsviktig for å prikke inn førjulsstemningen og bygge opp stemningen: Julekalender!

Da jeg var yngre hadde jeg alltid mutterns hjemmelagde kalender hengende trofast på veggen, men etter fylte 30 år må man gjerne se seg om etter alternativer. Man kan jo alltids raske med seg en halvhjertet sjokoladekalender fra butikken, men har man lyst på noe langt mer spennende, er julekalenderne på nettet stedet å gå.

Slik som den heftige julekalenderen til Netthandelen! Hver dag i adventstiden trekkes det ut en heldig vinner som stikker av med alt fra kjøkkenutstyr til gadgets. Totalt inneholder julekalenderen premier for over 100 000 kroner!

 

Å jul med din glede!

 

Er du på utkikk etter julegaver eller julepynt?

Akkurat nå har Netthandelen.no fylt opp hyllene med massevis av julesaker, og auksjoner går av stabelen døgnet rundt, hele uka. Så enten du er på leting etter julepynt eller julegaver – der kan du gjøre et skikkelig varp!

Er du heldig kan du plutselig finne på å betale 10 kroner for noe som egentlig koster hundrevis av kroner. Og er du riktig heldig får du kjøpt både julepynt til deg selv og julegaver til de du er glad i, og likevel sitte igjen med penger igjen på julebudsjettet. Snakk om vinn, vinn, vinn! Her er noen av tingene jeg kjøpte sist jeg var innom 🙂

 

Snowman Disse funky snøkulene!

 

Dette coole togsettet som noooen får til jul.. #hemmelig

 

Denne artige nisselua som både synger og danser!

 

Tror du meg ikke? Se selv 😉

 

On fleek!

 

Men uansett hva du gjør, må du i hvert fall melde deg på Netthandelens julekalender nå med det samme, så er du hver dag i hele adventstiden frem til jul med i trekningen om flotte premier til en totalverdi av 100 000 kroner!

Og sånt kan det jo bli en virkelig god jul av 😉

 

 

–> Meld deg på julekalenderen!

Og du…

/ Gooooood jul! 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg