Full fres hele vinteren

Møt vinteren med et smil og en kliss ny snøfreser!

/ sponset innlegg

 

Jeg husker så utrolig godt sist gang jeg sto ute med snømåka. Klokken var rundt halv syv og jeg hadde vært ute en halvtimes tid allerede. Rundt meg hørte jeg snøfreser etter snøfreser fyre opp, frese rundt i noen minutter og stilne igjen. Ferdig.

Noen minutter senere tok jeg meg et lite sekunds pause for å vinke adjø til nok en snøfreser-eiende, nabo idet de pruttet av sted på vei til jobb. Nydusjet, glade, friske og raske. Selv sto jeg fortsatt i snø til knærne, gjennomsvett, dritsur og forbannet. Klokken tikket i takt og jeg så hvordan tiden ble spist opp som pølser i en barnebursdag. Den gang, midt blant en tirade av banneord og svette, lovte jeg meg selv dyrt og hellig at dette måtte bli siste gang. Aldri igjen. Jeg måtte få meg snøfreser.

 

“Uuuh, se på meg da, jeg er så kul, for jeg har snøfreser! Drittnabo…”

 

De sier det er så god trim å måke snø. Vel, dem om det. Da sover jeg gladelig heller halvannen time lenger og spiser en sjokoladebit mindre den kvelden. For å stå med rumpa i været og jobbe på seg strekk i hue og ræva i et desperat forsøk på å grave ut bilen før barnehagen stenger for dagen, er jeg så utrolig ferdig med.

Derfor har jeg skaffet meg snøfreser. En skikkelig fresk en også! Og nå som vinteren sakte men sikkert er i anmarsj, priser jeg meg lykkelig over at den står og venter i garasjen. Sulten på snø og klar for å jafse seg gjennom lag på lag mens jeg går bak og ler.

Kjenner du igjen følelsen? Klar for å gjøre noe med det? Da har jeg gode nyheter!

 

Snø? Bring it on!

 

VINN SNØFRESER!

I samarbeid med Netthandelen.no har jeg den store ære av å få lov til å dele ut en kliss ny snøfreser til en av mine lesere!

 

Se på den deilige doningen!

 

Netthandelen.no er Norges største side for nettauksjoner. Hver eneste dag auksjoneres det bort masse nytt og spennende i alle slags kategorier. Alt fra kakeformer og knivsett, til dronefly og snøfresere, og mye mye mer.

Her kan du legge inn bud på haugevis med spennende auksjoner, og er du virkelig heldig stikker du av med seieren med et skammelig lavt vinnerbud. Slik jeg gjorde da jeg kjøpte dette knallfine knivsettet med et vinnerdbud på hele… 21 kroner!

 

Tomatkniven har faktisk revolusjonert kjøkkentjenesten 🙂

 

Netthandelen.no er det perfekte stedet å sanke inn årets julegaver, og kjøper du flere ting på likt kommer alt i samme forsendelse, som sparer deg både tid og penger på porto. Genialt! Selv var jeg raskt innom her en dag og før jeg visste ordet av det, hadde jeg gjort knallkjøp på både knivsett, turkniv, dronefly og sko!

 

Ikke verst for typ 2 minutters shopping og nesten ingen penger brukt 🙂

 

We have lift-off! Og vipps ble man plutselig 12 år igjen 😉

KONKURRANSE – VINN SNØFRESER!

Både Netthandelen og jeg ønsker å gjøre vinteren litt mindre strevsom for deg, og lodder derfor ut ett stykk heftig snøfreser til en av mine lesere!

Dette er et beist av en maskin som jafser i seg snø som en kamphund og spytter den ut gjennom illsinte kjever. Med 11 hestekrefter under panseret freser den over plassen din på et blunk og sparer deg for mange timer med banning og steiking.

Med denne snøfreseren på laget kan du gå vinteren i møte med et stort smil om munnen. Fastpris på villdyret er 14 990 kroner, men akkurat her og nå kan den altså bli din til den nette sum av: 0 kroner!

 

Dette kan være deg! 🙂

 

BLI MED PÅ KONKURRANSE!

Alt du trenger å gjøre for å bli med i konkurransen er å melde deg på nyhetsbrevet til Netthandelen.no. Da vil du med jevne mellomrom motta et fiffig nyhetsbrev med tips, nyheter og veldig gode tilbud på produkter som passer for deg.

Så hvis du er klar for å gi snømåka fyken og møte vinteren med et smil:

–> Klikk her og delta i konkurransen!

 

P.S. Vinneren annonseres her på bloggen.

/ Lykke til!

Sjekk ut Netthandelen på Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg